plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۸
کد مطلب : ۶۷۵۴
همزمان با تجمع هواداران

جلسه استقلال و استراماچونی قطعی شد

باشگاه استقلال همچنان بدون سرمربی
درحالی که امروز شنبه هواداران تیم استقلال بار دیگر مقابل ساختمان این باشگاه تجمع کردند و همزمان شایعه استعفای برخی از اعضای هیئت مدیره استقلال بگوش می رسید، از باشگاه استقلال خبرآمد، جلسه نمایندگان استقلال و مدیر برنامه و وکیل استراماچونی در دوحه قطعی شده است.
جلسه استقلال و استراماچونی قطعی شد
به گزارش ایصال نیوز، هواداران استقلال که پس از جدایی آندره‌آ استراماچونی از استقلال، چند روز مقابل باشگاه و وزارت ورزش و جوانان تجمع کرده بودند، امروز (شنبه) بار دیگر مقابل باشگاه استقلال تجمع کردند.

هواداران استقلال پلاکاردهایی در دست دارند تا صدای اعتراض خود را به مدیران استقلال و وزارت ورزش برسانند، اما نیروی انتظامی آنها را پراکنده کرده و اجازه نداد مقابل باشگاه تجمع کنند. با این حال، هواداران استقلال همچنان در سمت دیگری از خیابان، به تجمع اعتراض‌آمیز خود ادامه داده و شعار «مدیر بی‌کفایت، نمی‌خواهیم، نمی‌خواهیم»، «عدالت، عدالت کجایی» و ... سر دادند.

هواداران استقلال همچنین پلاکاردهایی در دست دارند که روی یکی از آنها از آیت‌الله ابراهیم رئیسی، رئیس قوه‌ قضاییه خواسته شده است که به دلیل جدایی استراماچونی به تخلفات باشگاه استقلال و وزارت ورزش رسیدگی کند.

همزمان، میرشاد ماجدی از سمت خود در این باشگاه استعفا کرد. وی استعفای خود را به اسماعیل خلیل زاده رئیس هیئت مدیره و سرپرست این باشگاه ارائه کرد. پیش از این علی فتح‌الله‌زاده به دلیل توهین‌های هواداران استقلال از سمت خود استعفا کرده بود که با مخالفت خلیل‌زاده وی فعالیت خود را مجدداً آغاز کرد.
به جز ماجدی، اسماعیل خلیل‌زاده، امیرحسین فتحی، کامران منزوی و علی فتح‌الله‌زاده دیگر اعضای هیئت مدیره استقلال هستند که در بین آن‌ها شایعه جدایی منزوی و فتحی نیز به گوش می‌رسد.

از سوی دیگر، جلسه مذاکره نمایندگان استقلال و مدیر برنامه و وکیل استراماچونی در دوحه قطعی شده است. به گزارش خبرآنلاین، علی خطیر امشب از سوییس به قطر می‌رود تا با اتوره ماتزیلی راه‌های بازگشت به قرارداد قبلی را بررسی کند؛ فردا ظهر هم خلیل زاده و رحمان رضایی از تهران راهی دوحه می‌شوند.

جلسه نهایی عصر فردا در دوحه آغاز خواهد شد. پاستورلا پیشنهاد کرده بود جلسه بعد از تعطیلات در سوییس یا موناکو برگزار شود، اما رحمان رضایی از او خواست نشست را به دوحه منتقل کند.

آخرین خبرها از باشگاه استقلال حاکی است، هفته گذشته فرهاد مجیدی به دلیل اعزام به فرانسه جهت اتمام کلاسهای دوره مربیگری، از قبول پیشنهاد سرمربیگری استقلال خودداری کرده بود.

امنهای پیام/*
۱
مرجع : خبر آنلاین
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما