plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱ دی ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۵
کد مطلب : ۶۶۴۶
یادواره سرداران و 232 شهید شهرستان دشتی

سردار شریف: در گام دوم انقلاب اراده ملت به دشمن تحمیل می‌شود

دست دشمن امروز خالی تر از هر زمان دیگری است
سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: 40 سال دوم انقلاب به طور قطع چهل سال پیشرفت انقلاب است که اگر چه در چهل ساله نخست همه تهدیدات در همه زمینه‌ها به پیشرفت تبدیل شده اما در گام دوم انقلاب اراده این ملت به دشمن تحمیل می‌شود.
سردار شریف: در گام دوم انقلاب اراده ملت به دشمن تحمیل می‌شود
به گزارش ایصال نیوز از سپاه، سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه در یادواره سرداران و 232 شهید شهرستان دشتی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان و با بیان اینکه باور داریم که شهیدان زنده و ناظر بر اعمال ما هستند اظهار داشت: استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی، جاری شدن احکام اسلام و وحی الهی خواسته شهدای انقلاب اسلامی بوده که بدون تردید پای آرمان‌های انقلاب ایستادگی کرده‌اند.


سردار ‌شریف توطئه‌های فراوان دشمنان از قبیل کودتا و ترورهای کور و سپس جنگ تحمیلی را بخشی از کارکرد مقابله ای آنان علیه ملت ایران توصیف و تصریح کرد: جنگ در هر کشوری و علیه هر ملتی اتفاق بیافتد اگر آن کشور نتواند سرافراز از جنگ بیرون آید تحقیر و سرسپرده طرف پیروز جنگ می‌شود ، اما رزمندگان اسلام با پیروزی در جنگ تحمیلی 8 ساله رژیم بعث نشان دادند که چگونه سرافراز از این کارزار نابرابر بیرون آمدند.

وی در ادامه تصریح کرد: به برکت خون شهیدان و پایمردی رزمندگان، امروز به مرحله‌ای از بازدارندگی و قدرت دفاعی رسیده  ایم که دشمن جرات حمله و دست‌اندازی به مرزهای ما را ندارد و اگر کوچک‌ترین تعرضی به مرزهای ما شود با پاسخ کوبنده فرزندان انقلاب و نظام روبه‌رو می‌شود.

سخنگوی سپاه با اشاره به جنایات بی‌شمار آمریکایی‌ها در اقصی نقاط جهان عنوان کرد: جنایات آمریکایی‌ها در کشورهای منطقه پیش‌روی ما قرار دارد، اما آنها دم از مدعی حقوق بشر بودن می زنند که دروغی بیش نیست.

وی با اشاره به وضعیت و شرایط دشمن و کشور ما در منطقه تصریح کرد: دست دشمن امروزخالی تر از هر زمان دیگری است و اگر روزی روی رژیم شاهنشاهی، منافقین، تروریست ها و داعش حساب باز می‌کرد تا علیه منافع ملت ایران توطئه چینی کند اما اکنون نه در جنگ نیابتی و نه در جنگ مستقیم نتوانسته هیچ موفقیتی کسب کند.

سردار شریف با اشاره به تحولات اخیر در کشورمان گفت: آمریکایی‌ها پس از سهمیه‌بندی بنزین در ایران اقدام به سناریونویسی برای ایجاد اغتشاش کردند اما پس از رشادت مردم ایران، متوجه  شدند که با ملتی که 200 هزار نفر در دوران دفاع مقدس خونشان را تقدیم این انقلاب کرده نمی‌توان از این راه ضربه زد.

وی در ادامه اظهار داشت: با همه اشکالاتی که برخی برای کشور ایجاد کرده‌اند اما می‌بینیم که چگونه مردم مبارز و انقلابی ایران به پای انقلابشان ایستاده و از آن دفاع می‌کنند.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: 40 سال دوم انقلاب به طور قطع چهل سال پیشرفت انقلاب است که اگر چه در چهل ساله نخست همه تهدیدات در همه زمینه‌ها به پیشرفت تبدیل شده اما در گام دوم انقلاب اراده این ملت به دشمن تحمیل می‌شود.

سردار شریف در پایان با بیان اینکه منکر نارسایی‌های اقتصادی در کشور نیستیم افزود: اما این نارسایی‌ها به فرصت تبدیل خواهیم کرد و از این بابت نگران نیستیم و در گام دوم انقلاب، اقتصاد پایداری در کشور حاکم می‌شود که در باورها نمی‌گنجد.

انتهای پیام/*
۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما