plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱ دی ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۰
کد مطلب : ۶۶۴۲

موج تعطیلی مدارس استان ها به دلیل افزایش آلودگی هوا

مدارس در تهران تا پایان هفته و در اصفهان تا چهارشنبه تعطیل شد
بنا بر تصمیم کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران مدارس شهر تهران تا پایان هفته تعطیل است. مدارس اصفهان نیز دوشنبه و سه شنبه تعطيل شد
موج تعطیلی مدارس استان ها به دلیل افزایش آلودگی هوا
به گزارش ایصال نیوز، کلیه مقاطع تحصیلی شهر تهران تا پایان هفته تعطیل شد. مدارس تهران و شهرستان های استان تهران بجز فیروزکوه و دماوند فردا به علت آلودگي هوا تعطیل است.

همچنين مدارس شهر رودهن از شهرستان دماوند نيز تعطيل است . تعطيلي دانشگاه ها و ادارات تهران منتفي است اما کارمندان در صورت نياز مي توانند مرخصي بگيرند.

همچنين تعطيلي فعاليت معادن شن و ماسه و بتن و اسفالت و ممنوعیت تردد کاميون ها در سطح شهر تهران و طرح زوج و فرد سابق از درب منزل نيز به دلیل افزایش آلایندگی به قوت خود باقي است.

*مدارس اصفهان دو شنبه و سه شنبه تعطيل شد

باتوجه به تداوم شرایط آلاینده‌ها، کارگروه اضطرارآلودگی هوا کلیه مقاطع تحصیلی ومهدهای کودک در مناطق ۶گانه آموزش و پرورش اصفهان، کاشان، آران و بیدگل، زرین‌شهر، فولادشهر، فلاورجان، مبارکه، شاهین‌شهر، برخوار، پیربکران و خمینی‌شهر را دوشنبه و سه‌شنبه تعطیل کرد. مدارس و دانشگاه های البرز تعطیل شد. مدارس اصفهان یکشنبه نیز تعطیل بود.

*مدارس البرز تعطیل است

رئیس کمیته اضطرار آلودگی هوای استان البرز گفت: با توجه به افزایش آلایندها و ناسالم بودن هوا مهدهای کودک ، مدارس پیش دبستانی و دبستان و مدارس متوسطه اول و دوم و کلاسهای آموزشی دانشگاه و تمام مراکز و آموزشگاههای خصوصی زبان و فنی و حرفه ای تمام شهرهای استان به جزء طالقان و آسارا؛ فردا دوشنبه دوم دی ماه تعطیل می باشد.

آمدارس شهرستان ارومیه هم تعطیل شد

مهدی محمدپور سخنگوی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی امروز اظهار کرد : مدارس شهرستان ارومیه فردا نیز همانند امروز تعطیل است. وی تصریح کرد: آلودگی هوا سبب شده که فردا دوشنبه نیز، تمامی مدارس نواحی یک و ۲، انزل، نازلو، صومای برادوست، سیلوانا و آموزشگاه‌های علمی آزاد و زبان‌های خارجی دارای مجوز از آموزش و پرورش فردا، دو نوبت صبح و بعد از ظهر تعطیل شود.

انتهای پیام/*
۱
مرجع : صدا و سیما
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما