plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۳
کد مطلب : ۶۶۴

پلیس هرمزگان محموله 18 تنی پیش ساز هروئین را کشف کرد

فرمانده نیروی انتظامی هرمزگان گفت: با تلاش و هوشیاری ماموران انتظامی استان، یک محموله 18 تنی پیش ساز هروئین در هرمزگان کشف شد.
پلیس هرمزگان محموله 18 تنی پیش ساز هروئین را کشف کرد
به گزارش ایصال نیوز، سردار عزیزالله ملکی عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: قاچاقچیان قصد داشتند این محموله را در پوشش کالای گمرکی از طریق بنادر استان وارد و به کشورهای همسایه شرقی ترانزیت کنند.
وی افزود: مأموران نیروی انتظامی هرمزگان با همکاری گمرک بندر شهید رجایی در بازرسی از تعدادی کانتینر حاوی مواد شیمیایی به یک دستگاه کانتینر که طی اسناد گمرکی' اسید کلراید' اظهار شده بود و به دلایل نامعلومی قرار بود که از بندر شهید رجایی مرجوع شود، مشکوک شدند.
سردار ملکی تصریح کرد: برابر اظهار نامه باید این کانتینر حاوی 18 تن اسید کلراید باشد که طی نمونه برداری از محموله مشخص شد بر خلاف شرح کالای اظهار شده ، کانتینر مذکور حامل 18 تن پیش ساز مواد مخدر هروئین است. فرمانده انتظامی هرمزگان خاطرنشان کرد: برابر ماده 40 قانون مبارزه با مواد مخدر ، این کانتینر پس از تنظیم صورت جلسه و با هماهنگی مقام قضایی پلمپ شد.
وی خاطرنشان کرد: اقدامات پلیسی در جهت شناسایی و دستگیری افراد مرتبط با این پرونده به صورت ویژه در دستور کار مأموران قرار دارد.
انتهای پیام /*
۰
مرجع : ایرنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما