plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۰
کد مطلب : ۶۶۳
تنها چند روز پس از انتخاب برنامه 90 به عنوان بهترین برنامه؛

فردوسی پور: اجازه پخش برنامه 90 امشب را ندادند/ برنامه 90 فرزند من است معامله نمی کنم

مدیر گروه ورزش شبکه 3: فردوسی‌پور فرزند رسانه ملی است
در شرایطی که تنها چند روز از انتخاب برنامه 90 به عنوان بهترین برنامه سازمان صدا و سیما از نگاه مردم و بهترین برنامه ترکیبی از نگاه داوران می گذرد، از پخش برنامه ممانعت به عمل آمد.
فردوسی پور: اجازه پخش برنامه 90 امشب را ندادند/ برنامه 90 فرزند من است معامله نمی کنم
به گزارش ایصال نیوز، عادل فردوسی‌پور به ایرنا گفت : برنامه امشب 90 به آیتم های نوروزی و‌ گلچین اتفاقات سال اختصاص داشت. تیم برنامه ساز و من در چند روز گذشته مشغول تهیه آیتم ها بودیم اما امروز به دستور مدیر شبکه سه برنامه 90 از جدول پخش برنامه های شبکه خارج شد.
فردوسی پور افزود: در شرایطی که تنها چند روز از انتخاب برنامه 90 به عنوان بهترین برنامه سازمان صدا و سیما از نگاه مردم و بهترین برنامه ترکیبی از نگاه داوران می گذرد، از پخش برنامه ممانعت به عمل آمد.
عادل فردوسی پور تهیه کننده و مجری 90 ورزشی، در پاسخ به این سوال که آیا پیشنهاد قائم مقامی شبکه ورزش را می پذیرید؟ نیز تاکید کرد: خیر. این پیشنهاد را رد کرده ام. این گزارشگر فوتبال خاطرنشان کرد: برنامه 90 فرزند من است و حاصل زحمات طاقت فرسا و شبانه روزی صدها نفر که خالصانه برای رسیدنش به جایگاه امروز تلاش کرده اند. ممکن نیست آدم فرزندش را با پست و مقام معاوضه کند.
از سوی دیگر،تسنیم نوشت: میثم فضل‌علی مدیر گروه ورزش شبکه ۳ اعلام کرد، برنامه نود در سال جدید با ترکیب و ساختار جدید روی آنتن می‌رود.
مدیر گروه ورزش شبکه 3 ادامه داد: فردوسی‌پور فرزند رسانه ملی است و با تخصصی که دارد می‌تواند در سمت‌های جدی‌تر و با دست بازتر به تکثیر برنامه‌های تخصصی ورزشی بپردازد، به طوری که ما بتوانیم برنامه‌های پرمخاطب ورزشی بیشتری داشته باشیم.  انتهای پیام /*
۰
مرجع : ایرنا - خبرآنلاین
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما