plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۹ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۵
کد مطلب : ۶۶۰۲
در دیدار با خانواده های دو خیر مدرسه ساز

وزیر آموزش و پرورش: برای پیشرفت کشور به فعالیت‌های جهادی و مشارکت عموم مردم نیاز داریم

تجلیل از خانواده های مرحومین محمدرضا حافظی و حسین علیمرادی
محسن حاجی میرزایی اظهار داشت: باید تلاش کنیم تا جوانانی مانند حسین علیمرادی تربیت کنیم، کشور ما برای پیشرفت نیاز به فعالیت‌های جهادی و همراهی تمام مردم دارد و علیمرادی‌ می‌تواند نمونه‌ای از فعالیت جهادی جوانان باشد.
وزیر آموزش و پرورش: برای پیشرفت کشور به فعالیت‌های جهادی و مشارکت عموم مردم نیاز داریم
به گزارش ایصال نیوز از آموزش و پرورش، وزیرآموزش و پرورش به همراه رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور و جمعی از خیرین مدرسه‌ساز با خانواده‌های مرحومین "محمدرضا حافظی" رئیس فقید جامعه خیرین مدرسه‌ساز و "حسین علیمرادی" خیّر جوان مدرسه‌ساز دیدار کرد.

محسن حاجی میرزایی به همراه مهراله رخشانی‌مهر رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور ، ناصر قفلی رئیس جامعه خیرین مدرسه‌ساز و جمعی از خیرین مدرسه‌ساز با حضور در منزل مرحوم حسین علیمرادی خیر جوان مدرسه‌ساز و موسس خیریه "دست‌یاری به دشتیاری" با خانواده او دیدار و گفت‌وگو کردند.

وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر اهمیت کار ارزشمند حسین علیمرادی، او را الگویی برای جوانان دانست و گفت: در روزگاری که همه مطالبه‌گر شدند و انتظار کار از دیگران دارند؛ برخی جوانان احساس مسئولیت می‌کنند و از رنج دیگران در رنج هستند که مرحوم علیمرادی نیز چنین روحیه‌ای داشت.

حاجی میرزایی بیان کرد: علیمرادی حجتی برای جوانان است، کسی که وارد عمل شد تا به هموطنان خود کمک کند و باقیات صالحاتی برجای گذارد.

وی با تبریک به خانواده علیمرادی برای تربیت چنین جوانی گفت:پرورش ایده از تربیت در خانواده ناشی می‌شود و هدف بزرگ آموزش و پرورش هم این است تا چنین انسان‌هایی تربیت شوند.

وزیرآموزش و پرورش اظهار داشت: باید تلاش کنیم تا جوانانی مانند حسین علیمرادی تربیت کنیم، کشور ما برای پیشرفت نیاز به فعالیت‌های جهادی و همراهی تمام مردم دارد و علیمرادی‌ می‌تواند نمونه‌ای از فعالیت جهادی جوانان باشد.

حاجی میرزایی با تاکید بر اهمیت حوزه آموزش تصریح کرد: آموزش بیش از سایر حوزه‌ها به فعالیت جهادی و عزم تمام کشور نیاز دارد تا تضمینی بر رشد و بالندگی کشور در سال‌های آتی باشد.

همچنین وزیرآموزش و پرورش با خانواده مرحوم محمدرضا حافظی رئیس فقید جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور نیز در منزل آن مرحوم دیدار و از فعالیت‌های آن خیّر فقید تجلیل کرد.

وی در این دیدار نیز ضمن ارزشمند دانستن تلاش‌های مرحوم حافظی و قدرشناسی از اندیشه بلند وی، تفکر مترقی مشارکت در مدرسه‌سازی و کمک به توسعه انسانی نسل آینده را ارزشی والا برشمرد.

حاجی‌میرزایی بیان کرد: نام بزرگانی چون حافظی و علیمرادی همواره جاودان خواهد ماند و امروز بر خود واجب دانستم تا با دیدار خانواده آنها، عظمت کار آنها را قدر بدانیم.

گفتنی است؛ مرحوم حسین علیمرادی جوان ۲۴ ساله‌ای بود که کارش را از یک خیریه دانشجویی آغاز کرد و به تدریج با راه اندازی موسسه دست‌یاری به دشتیاری آغازگر مسیر مدرسه‌سازی در این منطقه شد و متاسفانه طی بازدید از روند ساخت و ساز مدارس در همین منطقه در سانحه رانندگی جان خود را از دست داد.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما