plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۳
کد مطلب : ۶۵۹۵
استقلال ۱ - ۲ ماشین‌سازی

استقلال با اولین شکست پس از 10 مسابقه صدر جدول را از دست داد

استقلال بدون استراماچونی هم نتیجه می‌گیرد
ماشین سازی با نتیجه دو بر یک استقلال را در تهران شکست داد. صدر جدول و پنجمین امتیاز در غیاب استراماچونی از استقلال گرفته شد.
استقلال با اولین شکست پس از 10 مسابقه صدر جدول را از دست داد
به گزارش ایصال نیوز، استقلال در شرایطی که برای سومین بازی پیاپی سرمربی خود را در اختیار نداشت مقابل ماشین سازی تن به شکست ۲ بر یک داد تا با یک بازی بیشتر نسبت به رقبا صدر جدول را از دست داده و در رده سوم قرار گیرد.

استقلال مثل همیشه بازی را طوفانی آغاز کرد و توسط دیاباته به گل رسید و این امید را برای هوادارانش زنده کرد که برد پر گل دیگری در راه است ولی ماشین‌سازی که جزو شگفتی‌سازان این فصل هستند که در نیمه اول بازی را به تساوی کشاند و در نیمه دوم از روی نقطه پنالتی به گل پیروزی دست یافت.

حتی ۱۰ نفره شدن نماینده تبریز در دقایق پایانی کمکی به استقلال برای جبران نتیجه نکرد.با این نتیجه ماشین‌سازی موفق به شکست دادن استقلال در بازی رفت و برگشت شد تا نخستین پیروزی خارج از خانه خود را جشن بگیرد. استقلال ۲۹ امتیازی باقی ماند و ماشین‌سازی ۲۲ امتیازی شد.

ترکیب استقلال:
سید حسین حسینی، محمد دانشگر، روزبه چشمی، عارف غلامی، وریا غفوری، هروویه میلیچ (دقیقه ۷۳- میلاد زکی پور)، علی کریمی، مسعود ریگی (دقیقه ۶۹- فرشید باقری) ، آرش رضاوند(دقیقه ۸۳- مرتضی تبریزی) ، مهدی قائدی و شیخ دیاباته

ترکیب ماشین سازی:
حامد لک، شاهین توکلی، عزیز معبودی، دوسانتوس، محمد مسلمی‌پور، احمد زنده‌روح، قائم اسلامی‌خواه (دقیقه ۸۱- محمد خرم الحسینی)، سامان نریمان‌جهان، محمد قادری (دقیقه ۸۸- عرفان افراز)، بابک مرادی و علی آل‌کثیر ( دقیقه ۴۳-فردین عابدینی)

کارت قرمز فردین عابدینی از ماشین‌سازی کارت زرد مسعود ریگی، آرش رضاوند، محمد دانشگر، روزبه چشمی از استقلال علی آل کثیر و حامد لک از ماشین‌سازی

دقایق حساس:

دقیقه ۹: بازیکنان ماشین‌سازی روی ضربه آزاد صاحب موقعیت شدند که ضربه مسلمی‌پور از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۲۳: (گل اول استقلال) علی کریمی با توپ‌ربایی عالی صاحب توپ و با پاس در عمق دیاباته را در محوطه جریمه صاحب توپ کرد و این بازیکن دروازه حریف را باز کرد.

دقیقه ۲۵: شوت محکم مهدی قاعدی به دیرک دروازه برخورد کرد.

دقیقه ۳۵: (گل اول ماشین سازی) در حضور کم تعداد مدافعان استقلال، علی آل کثیر توپ را به محمد قادری رساند و این بازیکن دروازه حریف را باز کرد.

دقیقه ۳۶: ضربه کاشته ارسالی بازیکنان ماشین سازی پس از عبور از همه بازیکنان به دیرک دروازه برخورد کرد.

دقیقه ۳۸: باز هم اصابت توپ به دیرک دروازه ادامه پیدا کرد و شلیک وریا به دیرک دروازه برخورد کرد.

دقیقه ۵۱: (گل دوم ماشین سازی) بابک مرادی با خطای روزبه چشمی در محوطه جریمه سرنگون شد و احمدرضا زنده روح گل برتری ماشین سازی را به ثمر رساند.

دقیقه ۶۹: ضربه سر دیاباته از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۸۰: پاس در عرض وریا غفوری در محوطه جریمه به مهدی قائدی رسید که شوت این بازیکن در چارچوب نبود.

دقیقه ۹۴: ضربه سر دانشگر از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۹۶: ضربه سر دیاباته توسط لک دفع شد تا توپ مقابل مرتضی تبریزی قرار گیرد . این بازیکن نتوانست دروازه خالی حریف را باز کند.

بازی بعدی استقلال، در جام حذفی است که روز دوشنبه به دیدار سپاهان اصفهان می‌رود و ماشین سازی روز سه‌شنبه در دیدار معوقه از هفته یازدهم با گل‌گهر روبه‌رو خواهد شد.

انتهای پیام/*
۰
مرجع : نود
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما