plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۸ - ۰۰:۵۰
کد مطلب : ۶۵۷۱
مدیرکل سیاسی استانداری اصفهان خبر داد

تأیید 86 درصد داوطلبین انتخابات مجلس در استان اصفهان

۹۰۴ نفر تایید و ۱۴۲ نفر رد صلاحیت شدند
علی اصغر رفیعی نژاد گفت: ۸۶ درصد از داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در این استان تایید صلاحیت شدند که شامل ۹۰۴ داوطلب است.
تأیید 86 درصد داوطلبین انتخابات مجلس در استان اصفهان
به گزارش ایصال نیوز از استانداری اصفهان، مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری اصفهان اظهارداشت: مجموع تعداد داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در این استان یکهزار و ۲۴۲ نفر بود اما ۱۹۶ نفر از آنها قبل از شروع رسیدگی به صلاحیت‌ها، انصراف دادند.

وی افزود : به این ترتیب صلاحیت یکهزار و ۴۶ داوطلب یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در این استان بررسی شد که از میان آنها ۹۰۴ نفر تایید و ۱۴۲ نفر رد صلاحیت شدند.

رفیعی‌نژاد، رد صلاحیت‌ها را به‌دلایل مختلف از جمله نقص مدارک و پرونده‌های تکمیلی و استعلام از مراجع چهارگانه یعنی وزارت اطلاعات، نیروی انتظامی، دادگستری و ثبت احوال عنوان کرد.

وی با بیان اینکه پس از پایان ثبت‌نام داوطلبان، کار بررسی صلاحیت آنها توسط هیات‌های اجرایی استان از ۱۷ تا ۲۶ آذر به مدت ۱۰ روز انجام شد، گفت: امروز ۲۷ آذر مراتب رد صلاحیت داوطلبان توسط فرمانداران به آنها ابلاغ شد.

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری اصفهان اضافه کرد: داوطلبان رد صلاحیت شده از فردا به مدت چهار روز یعنی تا یکم دی ماه برای شکایت به هیات نظارت استان فرصت دارند.

رفیعی نژاد خاطرنشان کرد: هیات نظارت انتخابات استان نیز به مدت ۲۰ روز یعنی از دوم تا ۲۱ دی ماه فرصت رسیدگی به شکایت‌های رسیده را دارد.

انتهای پیام/*
۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما