plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۸
کد مطلب : ۶۴۷۷
استقلال ۴- 1 شاهین بوشهر

استقلال دوباره در صدر جدول قرار گرفت

استراماچونی نیامد، فتح الله زاده آمد!
تیم استقلال موفق شد بدون مربی و با رهبری وریا غفوری در یک نمایش برتر در ورزشگاه آزادی برابر تیم شاهین پیروز شود و به صدر جدول برگردد. استراماچونی پیغام فرستاد که با این وضعیت نمی‌توانم در ایران کار کنم. باشگاه استقلال از حضور رسمی فتح الله زاده در هیئت مدیره استقلال خبر داد.
استقلال دوباره در صدر جدول قرار گرفت
تیم های استقلال تهران و شاهین بوشهر در ورزشگاه آزادی از ساعت 17:30 به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم استقلال موفق شد با نتیجه 4-1 برنده دیدار شود.

آرش رضاوند، مهدی قائدی، شیخ دیاباته و محمد دانشگر برای استقلال در این بازی گلزنی کردند و تک گل تیم شاهین را حسین مالکی به ثمر رساند. با این برد تیم استقلال 29 امتیازی شد و به صدر جدول بازگشت، شاهین نیز با این باخت در امتیاز 6 ماند تا همچنان قعرنشین باشد.

هفته پانزدهم لیگ برتر؛ شنبه: 98/09/23 ؛ ساعت 17:30 استادیوم: آزادی/ تماشاگر: 10 هزار نفر
داور: علی بای/ کمک‌ها: حسن ظهیری و علیرضا ایلدروم؛ داور چهارم: میلاد قاسمی؛ کمک داوران پشت دروازه: سیدعلی میرغفاری و کیوان علیمحمدی/ ناظر: محسن ترکی

ترکیب استقلال تهران:
سید حسین حسینی، محمد دانشگر، روزبه چشمی، عارف غلامی، وریا غفوری، هروویه میلیچ(85 - زکریا مرادی)، علی کریمی، مسعود ریگی(63 - فرشید باقری)، آرش رضاوند، مهدی قائدی(73 - مرتضی تبریزی) و شیــخ دیاباته.

ترکیب شاهین شهرداری بوشهر:
ماکسیما کویلیتایا، مرتضی غلامعلی تبار، لوکا گادرانی، بهرروز نوری فرد، سلمان بحرانی( 57 امیرحسین موسی زاده)، بهمن سالاری(66- مصطفی احمدی)، ابوذر صفر زاده، حسین مالکی، دانیال مومنی(81 - سعید کریمی)، حسن نجفی و محمد صادق بارانی سرمربی: میشو کرستیچویچ

اخطار: ابوذر صفرزاده(35) صادق بارانی(62) از شاهین میلیچ(64) از استقلال

شرح گل ها:
استقلال 1- 0شاهین (دقیقه 29- آرش رضاوند): اوت وریا غفوری به مسعود ریگی رسید، سانتر این بازیکن با ضربه زیبای آرش رضاوند همراه شد اما واکنش زیبای ماکسیما توپ را به تیرک کوبید در برگشت، مدافعین شاهین غفلت کردند تا بازهم رضاوند به توپ ضربه بزند و دروازه شاهین را باز کند.

استقلال 2- 0 شاهین (دقیقه 52-مهدی قائدی): تعلل سلمان بحرانی توپ را به استقلالی ها تقدیم کرد، در ادامه توپ به علی کریمی رسید پاس این بازیکن به قائدی رسید تا وی پس از تغییر جهت حرکت با یک ضربه دیدنی دروازه تیم شاهین را باز کند و البته به احترام مردم بوشهر شادی نکرد.

استقلال 3- 0 شاهین (دقیقه 58-محمد دانشگر ) :حرکت زیبای محمد دانشگر از سمت راست با پیشروی وی ادامه یافت تا اینکه ضربه ناگهانی وی از راه دور پس از وارد شدن به دروازه شاهین، آرام گرفت.

استقلال 4-1 شاهین ( دقیقه 88- حسین مالکی) : پاس عالی ابوذر صفرزاده به حسین مالکی رسید تا این بازیکن در یک موقعیت عالی قرار بگیرد و ضربه وی پس از برخورد به پای روزبه چشمی وارد دروازه استقلال شود تا ششمین گل خودش در لیگ را به ثمر برساند.

بهترین بازیکن:
استقلالی ها در این دیدار نمایش درخشانی داشتند، مهدی قائدی با یک گل و یک پاس گل بهترین بازیکن زمین لقب گرفت، او که توانسته بود دروازه تیم شهرش را باز کند به احترام مردم شهرش، خوشحالی نکرد تا اینگونه احترام همشهریان خود را داشته باشد. در این دیدار که استقلال مالک توپ و میدان بود، بازیکنانی چون آرش رضاوند، علی کریمی، شیخ دیاباته، دانشگر نیز نمایش خوبی داشتند.

اتفاق ویژه:
پیش از شروع بازی اتفاقات دیگری درمورد استراماچونی افتاد تا هواداران خشمگین بازهم در وضعیت بدی قرار بگیرند. استقلال در دومین بازی بدون سرمربی توانستند پیروز شوند و صدر جدول را از سپاهان پس بگیرند. تشویق علی فتح الله زاده در میانه بازی توسط هواداران انجام شد و در پایان بازی خبر رسید که این مدیر سابق باشگاه استقلال به عنوان عضو جدید هیات مدیره این باشگاه توسط وزیر انتخاب شده است.

شرح بازی:
استقلال و شاهین در حالی از ساعت 17:30دقیقه به مصاف هم رفتند که ماجرای استراماچونی همچنان ادامه دارد و در آخرین صحبت استراماچونی، از وضعیت کنونی خود با باشگاه استقلال انتقاد کرده است. آبی ها در دومین بازی بدون سرمربی به میدان رفتند.

بازی در شرایط آرام ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 21 توپ به دست روزبه چشمی در محوطه جریمه برخورد کرد اما داور اعتقادی به پنالتی نداشت تا اعتراض شدید شاهینی‌ها روی نیمکت و درون زمین را دنبال داشته باشد. در دقیقه 22 واکنش دیدنی ماکسیما گلر گرجستانی روی ضربه سر مدافع استقلال، یخ بازی را شکست تا بازی دیدنی شود.

در ادامه آبی پوشان چند موقعیت نصف و نیمه داشتند تا اینکه در دقیقه 29 آرش رضاوند پس از اینکه ضربه دیدنی‌اش را ماکسیما با کمک تیرک دروازه برگردانده بود، با یک ضربه راحت دروازه را باز کند. دو دقیقه بعد مهم ترین موقعیت شاهینی ها با حرکت و پاس حسین مالکی و ضربه سر ابوذر صفرزاده از دست رفت.

در ادامه آبی پوشان موقعیت هایی داشتند که نتوانستند استفاده کنند و البته یک صحنه مشکوک دیگر در محوطه جریمه اتفاق افتاد و بازهم داور اعتقادی به پنالتی نداشت تا در نهایت بازی با همان تک گل در نیمه اول به پایان برسد.

در نیمه دوم نیز استقلالی ها بازهم نبض بازی را در جریان گرفتند تا اینکه شوت دیدنی مهدی قائدی در دقیقه 52 باعث شد تا اختلاف بیش از پیش شود و استقلالی ها با آرامش بیشتری به کار خود ادامه بدهند. شش دقیقه بعد این بار نوبت محمد دانشگر بود تا با شوت از راه دو دروازه گلر گرجستانی را باز کند و سومین گل استقلال را به ثبت برساند.

در دقیقه 69 بازهم اشتباه شاهینی‌ها یک موقعیت خوب به استقلالی‌ها داد تا پاس مهدی قائدی به شیخ دیاباته برسد و او پس از یک کنترل دروازه شاهین را باز کند. در ادامه اما موقعیت های آبی ها یا با بی دقتی یا با درخشش گلر شاهین از دست رفت تا اینکه فرار حسین مالکی در دقیقه 88 و ضربه وی پس از برخورد به پای روزبه چشمی وارد دروازه حسینی شد تا در نهایت دیدار با همین نتیجه به پایان برسد.

استقلال با این برد صدرنشین شد و شاهین نیز در قعر باقی ماند.

انتهای پیام/*
۲
مرجع : ورزش سه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما