plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۷
کد مطلب : ۶۴۴۲

آخرین تلاش‌ها برای بازگرداندن استراماچونی به استقلال

استراماچونی به یک رسانه اینترنتی گفته است تا ۴۸ ساعت آینده وکیلش به او اعلام خواهد کرد که آیا به ایران برمی گردد یا نه. آندره‌آ اعلام کرد: باشگاه استقلال باید به من ثابت کند که طبق قوانین فیفا، می‌تواند قرادادم را پرداخت کند./انتقاد وریا غفوری از استراماچونی تأییدی است بر اینکه وریا در جای درستی از ماجرا ایستاده است
آخرین تلاش‌ها برای بازگرداندن استراماچونی به استقلال
به گزارش ایصال نیوز، آخرین خبرها حاکی از بازگشت استراماچ.نی بعنوان سرمربی استقلال، به ایران است. روز پنجشنبه، آندره‌آ استراماچونی در جدیدترین مصاحبه خود اعلام کرد: باشگاه استقلال باید به من ثابت کند که طبق قوانین فیفا می‌تواند قرادادم را پرداخت کند.

استراماچونی همچنین درباره شرایط تمرینی این تیم پیش از دیدار هفته ۱۵ لیگ برتر مقابل شاهین شهرداری بوشهر گفت: چند دقیقه پیش با وریا غفوری صحبت می‌کردم. تمام دستورات را به او منتقل کردم واینکه چطور تیم را تمرین دهند. وی گفت: تمام تلاش من این است که پاسخ مثبت را از سمت وکیلم دریافت کنم و با اولین پرواز به تهران برگردم.

از صحبتهای امروز مدیران ورزش ایران و البته طرفهای ایتالیایی مشخص است که رضایت استراماچونی برای بازگشت به ایران جلب شده و او تا 48 ساعت دیگر در ایران خواهد بود تا در بازی شاهین آبی ها را هدایت کند. 

سایت کرونوس گزارش داده است که استراماچونی روز چهارشنبه با محمد صاحبی، معاون سفیر ایران در ایتالیا ملاقات کرده است. صاحبی در این ملاقات به استراماچونی اعلام کرده است که ایران از طریق قانونی دستمزد استراماچونی را خواهد پرداخت و مشکلی برای پرداخت جریمه احتمالی نخواهد داشت.

سایت اسپورت‌فیس نیز در همین رابطه نوشت: استراماچونی آماده بازگشت سریع به ایران است. موانع پرداخت آنبلاک شد!
نقطه عطف ماجرا چند روز قبل با اعتراض هواداران و استعفای مدیرعامل استقلال کلید خورد و سپس با تماس وزارت امور خارجه با سفیر ایتالیا راهی برای مشکل بی نظمی در پرداخت‌ها پیدا شد.

خبرگزاری مهر هم روز پنجشنبه گزارش داد: گفته می شود در صورتی که تا امشب مشکلات استراماچونی با مدیران استقلال حل شود سرمربی ایتالیایی تا فردا جمعه(22 آذرماه) وارد ایران خواهد شد تا در تمرینات استقلال شرکت کند.

به نظر می رسد در غیاب استراماچونی، وریا غفوری تیم را تمرین می دهد تا به نوعی مربی موقت تیم تا روشن شدن شرایط استقلال باشد.

وریا غفوری صادقانه عمل کرد

در همین ارتباط سامان موحدی راد در یادداشتی نوشت: چیزی که حرف‌های هقته گذشته وریا را متفاوت می‌کند صحبت‌هایش در انتقاد از استراماچونی است. اینجاست که نشان می‌دهد کاپیتان استقلال شجاعانه در سمت درست ماجرا ایستاده است. اگر قرار بود با همان متر و معیار سلبریتی‌ها تنها برای محبوبیت حرف بزند بی‌شک از انتقاداتش از استرا صرف‌نظر می‌کرد چرا که خیلی محتمل بود و هست که سرمربی به تیم بازگردد و آنگاه جایگاه کاپیتان در نظر سرمربی متزلزل شود.

اما کاپیتان استقلال، درست مثل همه هوادارانی که آن روز دل‌شان برای استقلال می‌تپید و به هر چیزی متوسل می‌شدند از همه مقصرین در وضعیت استقلال انتقاد کرد. در واقع انتقاد از استراماچونی تأییدی است بر اینکه وریا در جای درستی از ماجرا ایستاده است. یک انسانِ شجاعِ صادق که دلش برای تیمش و وطنش می‌تپد.

انتهای پیام/*
۳
مرجع : ورزش سه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما