plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۲
کد مطلب : ۶۳۹۲
پرسپولیس 2 - 1 گل گهر سیرجان

پرسپولیس روی نوار پیروزی با درخشش ترابی و علیپور

تیم فوتبال پرسپولیس با گل زیبای ترابی و یک گل به خودی به سختی از تیم قابل احترام مجید جلالی سه امتیاز گرفت تا در جدول رده بندی با یک امتیاز اختلاف نسبت به استقلال در رده سوم قرار بگیرد.
پرسپولیس روی نوار پیروزی با درخشش ترابی و علیپور
به گزارش ایصال نیوز، در این بازی گل های پرسپولیس توسط مهدی ترابی 52 و علی علیپور در دقیقه 79 (پس از برخورد به مدافع گل‌گهر) به ثمر رسید و علیرضا ابراهیمی در دقیقه 87 یکی از این دو گل را پاسخ داد. این مسابقه در لحظات پایانی به جنجال کشیده شد.

هفته چهاردهم لیگ نوزدهم، سه‌شنبه 19/09/98، ساعت 17:30، ورزشگاه آزادی

داور: اشکان خورشیدی کمک ها: حسن ظهیری و سعید قاسمی

ترکیب پرسپولیس:
علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل زاده، محمدحسین کنعانی، محمد انصاری، مهدی شیری، احمد نوراللهی، محسن ربیع خواه، مهدی ترابی(87 کمال کامیابی نیا)، بشار رسن(83 مهدی عبدی) ، وحید امیری(66- فرشاد احمدزاده)، علی علیپور سرمربی: گابریل کالدرون

ترکیب گل گهر سیرجان:
میلاد فراهانی، علیرضا ابراهیمی، مهران گلزاری، عبدالله حسینی، حسام پورهاشم، یوسف وکیا( 85 - محسن طرحانی)، امین پورعلی، مهرداد عبدی( 85 مهرداد عبدی)، بهنام برزای، رضا محمود آبادی(70 - علی قربانخانی)، پیمان رنجبری سرمربی: مجید جلالی

کارت زرد: بهنام برزای(83)و(4+90) علیرضا ابراهیمی(1+90) از گل گهر، مهدی عبدی(88) محمد انصاری(2+90) از پرسپولیس

اخراج: بهنام برزای(4+90)

شرح گل ها : پرسپولیس 1 گل گهر 0 (دقیقه 52، مهدی ترابی): حرکت پا به توپ مهدی ترابی با سوپرشوت وی او ادامه یافت و در نهایت تبدیل به گلی دیدنی شد. شوت هافبک موثر پرسپولیسی ها بالاتر از دست دروازه بان از بالاترین نقطه سه کنج چپ دروازه گل گهری ها تبدیل به گل شد.

پرسپولیس 2 گل گهر 0 (دقیقه 80، گل به خودی) : حرکت هجومی پرسپولیسی ها در این دقیقه با پاس به موقع مهدی ترابی ادامه یافت و علی علیپور که تنها دروازه بان گل گهری ها را روبرو خود می دید و در حالی که تصور می شد وی توپ را به دروازه این تیم بزند با ارسالی کوتاه قصد داشت تا دیگر بازیکن پرسپولیس را صاحب توپ کند اما برخورد این توپ به پای عبدالله حسینی، مدافع حریف وارد دروازه شد. این گل توسط داور مسابقه بنام علی علیپور ثبت شد.

پرسپولیس 2 گل گهر 1 (دقیقه 89، علیرضا ابراهیمی) : در حالی که سرخ پوشان با خیال راحت تری نسبت به بازیکنان حریف بازی می کردند ارسالی دقیق روی دروازه این تیم با ضربه سر دیدنی مدافع پیش تاخته گل گهری ها یعنی علیرضا ابراهیمی دروازه بیرانوند را باز کرد.

اتفاق ویژه بهنام برزای مهاجم آبادانی گل گهر در نیمه دوم با دو کارت زرد از بازی اخراج شد و جو بازی را به هم ریخت. برزای که سابقه حضور در استقلال را دارد از اواسط نیمه دوم در درگیری لفظی با بازیکنان حریف از سوی اشکان خورشیدی دوبار جریمه و در نهایت از زمین بازی اخراج شد تا مسابقه بعدی تیمش را هم از دست بدهد. اتفاقی که موجب خشم شدید مجید جلالی شد.

بهترین بازیکن مهدی ترابی در دیدار مقابل گل گهر ششمین گل فصل به نام خودش ثبت کرد تا بار دیگر عصای دست کالدرون و تیم پرسپولیس بشود. البته این تنها تاثیر مستقیم ترابی روی سه امتیاز پرسپولیسی ها نبود و او پاس گل دوم بازی که البته با اشتباه عبدالله حسینی گل به خودی شد را نیز ارسال کرده بود که مثل بازی های اخیر سرخپوشان ویژه ترین چهره تیمش و البته بازی باشد.

دقایق حساس:
دقیقه 1 - حمله پرسپولیس از سمت چپ ، پاس رو به عقب ترابی با سانتر محمدانصاری همراه شد اما ضربه سر علیپور از کنار دروازه بیرون رفت.
دقیقه 12 – حرکت گل گهری ها در این دقیقه دروازه سرخ پوشان را با خطر روبرو کرد اما توپ ارسالی توسط مدافعان پرسپولیس دور شد.
دقیقه 27 – ارسال رسن روی دروازه گل گهر فرصت خوبی برای پرسپولیسی ها به وجود آورد اما گلر گل گهری ها این توپ را دور کرد.
دقیقه 29 – شوت سنگین انصاری از فاصله سی متری با سیو میلاد فراهانی راهی به دروازه گل گهر نیافت و یک کرنر برای پرسپولیسی ها به همراه داشت.
دقیقه 34 – گل گهری ها باز هم میل به دروازه پرسپولیس کردند اما توپ آنها راهی به دروازه بیرانوند پیدا نمی کند. دقیقه 46 – اولین حمله در نیمه دوم توسط پرسپولیسی ها صورت گرفت اما در نهایت این مدافعان و دروازه گل گهر بودند که دروازه خودی را بسته نگه داشتند.
دقیقه 47 – ضربه خطرناک نوراللهی در حالی که چیزی نمانده بود تا دروازه حریف را باز کند در نهایت با برخورد به پای مدافع سیرجانی به بیرون رفت.
دقیقه 59 – ارسال دیگری از سوی گل گهری ها دروازه پرسپولیس را با تهدید روبرو کرد اما در نهایت اتفاقی جز یک اوت به همراه نداشت.
دقیقه 62 – ارسال کرنر روی پرسپولیسی ها خطرناک ترین فرصت گل گهری ها برای گلزنی به وجود آمد اما ضربه سر مدافع این تیم از کنار دروازه به بیرون رفت.
درحاشیه

* نزدیک 30 هزار نفر در تماشاگر دیدار امروز پرسپولیس برابر گل گهر هستند. این در حالی است که فراخوانی جدی برای حضور تماشاگران در ورزشگاه انجام شده بود.
* بازگشت محمدحسین کنعانی زادگان و بازی نکردن سیدجلال حسینی مهمترین تغییر ترکیب پرسپولیس است.

 * در ثانیه های پایانی بازی بعد از برخورد بین ابراهیمی و شجاع دو مدافع دوتیم ، داور هر دوبازیکن را جریمه کرد. *در پی دخالت بهنام برزای در درگیری آخر بازی داور دومین کارت زرد را به او نشان داد تا این مهاجم جنوبی از بازی اخراج شود.

انتهای پیام/*
 
۷
مرجع : ورزش سه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما