plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۵
کد مطلب : ۶۲۶۹
در آستانه جلسات مهم مجلس عراق

تظاهرات مردمی در حمایت از مرجعیت با شعار « اخراج خرابکاران»

میدان تحریر مملو از جمعیت عراقی
عده ای از مردم شهر بغداد در حمایت از رهنمودهای آیت الله سیستانی مرجعیت اعلای عراق این کشور، تظاهرات گسترده‌ای را تحت عنوان «طرد خرابکاران» از خیابان فلسطین بغداد تا میدان التحریر برگزار کردند. تظاهرکنندگان پس از راهپیمایی، میدان التحریر را با آرامش ترک کردند.
تظاهرات مردمی در حمایت از مرجعیت با شعار « اخراج خرابکاران»
به گزارش ایصال نیوز، تظاهرات مردم بغداد صبح امروز پنجشنبه از خیابان فلسطین در شرق این شهر آغاز شد.

«بغداد الیوم» گزارش داد که تظاهرات امروز بغداد، به خاطر درخواست معترضان «برای اخراج خرابکاران از تظاهرات» برگزار شده است.

تظاهرکنندگان از خیابان فلسطین به سمت میدان التحریر شهر بغداد حرکت کردند و با شعارهایی که سر دادند خواستار بیرون راندن افراد خرابکار از روند تظاهرات شدند.

براساس این گزارش، «این تظاهرات، در راستای حمایت از سخنان مرجعیت بود که در آن از تظاهرات‌کنندگان خواسته شد که افراد نفوذی را شناسایی و آنان را از تظاهرات‌کنندگان مسالمت‌آمیز جدا کنند».

گفتنی است «احمد الصافی» نماینده آیت‌الله سیستانی مرجعیت عالی عراق در خطبه‌های نماز جمعه شهر مقدس کربلا در هشتم آذر ماه، ضمن بیان حرمت ریختن خون معترضان، و حمایت از تظاهرات مسالمت آمیز مردم عراق، از آنها خواست تا صف خود را از آشوبگران جدا کنند.

بیانیه هفته گذشته آیت الله سیستانی منجر به استعفای عادل عبدالمهدی از نخست وزیری عراق به دلیل ناتوانی در انجام اصلاحات شد.

انتهای پیام/* 
۳
مرجع : العالم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما