plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۵
کد مطلب : ۶۲۲۹
با هدف بررسی مسائل قضایی و اداری

رئیس قوه قضائیه وارد استان اصفهان شد

همراهی هیأت بلندپایه قضایی با رئیسی
آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران در صدر یک هیأت بلندپایه قضایی، با هدف بررسی مسائل قضایی و اداری استان اصفهان وارد این استان شد.
رئیس قوه قضائیه وارد استان اصفهان شد
به گزارش ایصال نیوز، رئیس قوه قضائیه، عصر امروز (چهارشنبه) به همراه جمعی از مسئولان بلندپایه قضایی کشور، در یک سفر دو روزه با هدف بررسی مسائل قضایی و اداری استان اصفهان وارد نصف جهان شد. 

آیت الله رئیسی در بدو ورود به استان اصفهان درخصوص اهداف این سفر بیان کرد: توفیق حضور در استان اصفهان، استان شهیدپرور و در جمع مردم فهیم و با بصیرت این استان، مردم پر تلاش مجاهد، مردم اهل کار و ابتکار را دارم. اصفهان همیشه جلوه علم و دین، جلوه فرهنگ و هنر و جلوه جهاد و اجتهاد بوده است.

وی افزود: از جلوه‌های مهم این استان و مردم اصفهان، بصیرت، زمان‌شناسی و شهیدپروری بوده است و توفیقی است که امروز بنده و همکارانم بتوانیم در جمع مردم عزیز این استان، مدیران زحمتکش استان، نماینده محترم مقام معظم رهبری در استان و ان‌شاءالله خدمت علما و اندیشمندان و فرهیختگان این استان باشیم.

رییس قوه قضاییه خاطرنشان کرد: این سفر در ادامه سفر‌های استانی است و استان اصفهان از استان‌های بزرگ و مسائل این استان و کار‌هایی که در این استان انجام می‌شود، جزو مسائل مهمه کشور است. اصفهان قطب کشاورزی، قطب صنعت و قطب هنر است. بسیاری از مسائل امروز در اصفهان به عنوان یکی از استان‌های مهم و شاید از مهم‌ترین قطب‌های فعالیت در کشور قابل توجه است.

آیت‌الله رئیسی تاکید کرد: اولین مساله ما در رابطه با مسائل قضایی و سازمان‌های وابسته قوه قضاییه است. ۲۳ هیات به شهرستان‌های استان اعزام کردیم که فردا گزارشات در جلسه شورای عالی قوه قضاییه مطرح خواهد شد. نشست‌هایی با فرهیختگان، دانشگاهیان و اساتید و نیز نشستی با علما و حوزویان خواهیم داشت. نشستی با شورای اداری استان و مدیران زحمتکش استان هم داریم و در جریان مسائل استان قرار خواهیم گرفت و گزارشات را مشاهده می‌کنیم.

وی ادامه داد: مجموعه هدف از سفر، بررسی مسائل قضایی و اداری استان است و آنچه مربوط به قوه قضاییه است، به عنوان شان قضاوت و نظارت در این سفر مورد توجه قرار خواهد گرفت و از نظرات نمایندگان محترم مجلس، مسئولین و مدیران محترم و زحمتکش استان، مسئولین امنیتی و انتظامی در جلسات مختلف بهره‌مند خواهیم شد.

انتهای پیام/*
۴
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما