کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

استقرار نیروهای واکنش سریع در نجف اشرف

استعفای استاندارد ذی قار و معاون استاندار نجف

شفقنا , 8 آذر 1398 ساعت 14:08

نیروهای واکنش سریع با دستور نخست وزیر عراق وارد نجف اشرف شدند. همزمان با برکناری رئیس هسته امنیت و بحران ذی قار، و نیز استعفای استاندار ذی قار در اعتراض به ورود نیروی ویژه از خارج استان برای تامین امنیت، نخست وزیر عراق در احکامی جداگانه رئیس هسته امنیت و بحران در شهر نجف اشرف را تغییر داد.


به گزارش ایصال نیوز، منابع خبری از ورود نیروهای هنگ مأموریت ویژه (نیروهای واکنش سریع عراق) به ساختمان سرویس مبارزه با تروریسم نجف اشرف خبر دادند.

به گزارش الفرات، از سوی دیگر مقررات منع آمد و شد در این شهر مقدس اعمال شده است. یک منبع امنیتی در این باره گفت: هنگ مأموریت های ویژه در سرویس مبارزه با تروریسم عراق شامگاه پنج شنبه وارد نجف اشرف شد.

از سوی دیگر پلیس نجف بار دیگر در این شهر ممنوعیت آمد و شد اعلام کرده است. منع دوباره آمد و شد در نجف اشرف در پی حوادث اخیر این شهر از سوی پلیس و تا صبح جمعه اعلام شده است.

از سوی دیگر  به گزارش العالم، "عادل عبدالمهدی" نخست وزیر عراق پنجشنبه شب فرمان تشکیل یک کمیته حقیقت‌یاب در خصوص به خشونت کشیده شدن تظاهرات و حوادث اخیر در استان‌های "ذی‌قار" و "نجف" را صادر کرد.

همزمان با برکناری رئیس هسته امنیت و بحران ذی قار، و نیز استعفای استاندار ذی قار در اعتراض به ورود نیروی ویژه از خارج استان برای تامین امنیت، نخست وزیر عراق در احکامی جداگانه رئیس هسته امنیت و بحران در شهر نجف اشرف را تغییر داد. اوضاع استان نجف و ذی قار بشدت بحرانی است.

سومریه نیوز نیز از استعفای معاون استاندار نجف اشرف در اعتراض به عملکرد امنیتی دولت در نجف خبر داد. طلال بلال، معاون استاندار نجف با اعلام استعفای خود گفت :دیگر امیدی به این دولت برای اصلاح امور نیست.
  
انتهای پیام/*


کد مطلب: 6135

آدرس مطلب :
https://www.isalnews.ir/fa/news/6135/استقرار-نیروهای-واکنش-سریع-نجف-اشرف

ایصال نیوز
  https://www.isalnews.ir