plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۴ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۰
کد مطلب : ۶۰۵۸
نساجی 1- 2 استقلال

استقلال در قائمشهر پیروز مصاف با نساجی شد

آقای گل آبی ها از بوشهر آمد
استقلال با کسب برد ارزشمند و سخت برابر نساجی به رده سوم جدول مسابقات صعود کرد. قائدی، مهاجم شماره 10 استقلال با گلزنی در بازی با نساجی هم به عنوان بهترین گلزن آبی ها نام خود را مطرح کرد و هم نشان داد که لیاقت پیراهنی که می پوشد را دارد.
استقلال در قائمشهر پیروز مصاف با نساجی شد
به گزارش ایصال نیوز، تیم استقلال امروز دوشنبه و از ساعت 15/30 در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر با کسب یک برد ارزشمند و شیرین برابر نساجی در هفته یازدهم لیگ برتر با 21 امتیاز به رتبه سوم جدول مسابقات صعود کرد. شاگردان آندرا استراماچونی با ارائه نمایش منطقی با نتیجه 2 بر یک به برد ارزشمندی در مازندران رسیدند و حالا به قهرمانی و حضور در صدر جدول امیدوار شدند.
نساجی نیز در ششمین بازی متوالی ناکام بود و حالا به دنبال کسب نتایج بهتر است.
دقایق حساس:
دقیقه 13- محمد عباس زاده داخل محوطه جریمه صاحب موقعیت خطرناکی شد که شوت او از کنار دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 22- رضا دهقانی صاحب دومین موقعیت نساجی در داخل محوطه جریمه شد که شوت بی دقت او از کنار دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 23- استقلال از یک ضربه ایستگاهی موقعیت خطرناکی به دست آورد که شوت قائدی پس از برخورد به پای دیاباته به روزبه چشمی رسید و این مدافع توانست دروازه حقیقی را باز کند اما با تصمیم کمک داور این موقعیت آفساید گرفته شد.
دقیقه 34- محمد عباس زاده با فرار از عمق دفاع استقلال صاحب موقعیت شد که شوت او را حسینی به خوبی دفع کرد.
دقیقه 37- میلیچ از سمت چپ سانتر خوبی به محوطه جریمه انجام داد که شوت دیاباته از شش قدم راهی اوت شد.
دقیقه 39- حسن جعفری از سمت راست دروازه سانتر خطرناکی به داخل محوطه جریمه انجام داد که ضربه سر عباس زاده به شکل خطرناکی راهی اوت شد.
دقیقه 45+1- فرشید اسماعیلی پشت محوطه جریمه توپ را کنترل و سپس شوتی به سمت دروازه شلیک کرد که این موقعیت در اختیار حقیقی قرار گرفت.
دقیقه 59- شوت خطرناک عباس زاده از داخل محوطه جریمه را حسینی با سوپر سیو به کرنر فرستاد.
دقیقه 90- آرش رضاوند با نفوذ به محوطه جریمه پاس را برای دشتی ارسال کرد که شوت این بازیکن از بالای دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 90+3- شوت شیخ دیاباته از پشت محوطه جریمه به شکل خطرناکی راهی اوت شد.
درخشش مهدی قائدی:
ابتدای فصل زمانی که مشخص شد مهدی قائدی برای لیگ نوزدهم پیراهن شماره 10 را برتن می کند، پیشکسوتان این تیم انتقادها را از این بازیکن بوشهری شروع کردند، چرا؟ چون این بازیکن در دو فصل قبل که در استقلال بازی می کرد هرگز نتوانسته بود نمایش درخشانی در ترکیب آبی ها داشته باشد و حاشیه های پی در پی این بازیکن را از فرم ایده آل حسابی دور کرده بود.
اما استراماچونی زمانی که هدایت استقلال برعهده گرفت به وقت زیادی نیاز نداشت تا استعداد ناب مهدی قائدی را تشخیص بدهد، جایی که او خیلی زود این بازیکن را به ترکیب ثابت تیمش آورد تا در کنار دیاباته ترسناک ترین خط حمله لیگ نوزدهم را تشکیل بدهند.
هرچند مهدی قائدی در بازی هایی که برای استقلال به میدان رفته در پست مهاجم دوم یا سایه بازی کرده است اما گل او در بازی امروز برابر نساجی او را به بهترین گلزن استقلال و البته دومین گلزن برتر لیگ نوزدهم تبدیل کرده است و حالا این بازیکن می تواند در بازی های بعدی برای رسیدن به صدر جدول گلزنان لیگ برتر رقابت کند.
قائدی در تمام بازی هایی که برای استقلال بازی می کند نمایش موثری در ترکیب تیمش داشته و او در کنار گل هایی که می زند بارها با تکنیک ناب خود خط دفاع حریف را به هم ریخته است که حاصل آن ارسال دو پاس گل است که یکی را در بازی با تراکتورسازی به شیخ دیاباته داد و یکی را هم امروز در بازی با نساجی برای علی کریمی ارسال کرد. عملکرد مهدی قائدی در این فصل طوری بوده که حالا کسانی که باشگاه را بابت دادن شماره 10 به این بازیکن سرزنش می کردند، این بازیکن را تحسین می کنند که چطور توانسته از شرایط سخت عبور کند و به یکی از ستاره های بدون جانشین استقلال تبدیل شود.
آنچه مسلم است این روزها مهدی قائدی در کنار بازیکنانی مثل دیاباته و فرشید اسماعیلی هسته اصلی خط آتش استقلال را تشکیل می دهد و استراماچونی برای رسیدن به موفقیت های بزرگتر روی درخشش این بازیکن حساب ویژه ای باز کرده است.
انتهای پیام/*
 
۰
مرجع : ورزش سه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما