plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۸
کد مطلب : ۵۹۷۵
در اجتماع مردمی حمایت از امنیت و اقتدار میهن اسلامی

طیبی‌فر: اصناف و کارخانجات و هر کجا تولید و توزیع است انصاف به خرج دهند

دولت وعده‌هایش را به صورت جدی پیگیری کند
جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه تصریح کرد: اصناف و کارخانجات و هر کجا تولید و توزیع است انصاف به خرج دهند چون این مردم به یاد شهدا حاضر شدند به میدان بیایند و مواظب باشیم به آنها ستم نشود.
طیبی‌فر: اصناف و کارخانجات و هر کجا تولید و توزیع است انصاف به خرج دهند
حجت الاسلام و المسلمین حسین طیبی فر روز پنجشنبه در اجتماع مردمی حمایت از امنیت و اقتدار میهن اسلامی در میدان انقلاب اصفهان تاکید کرد: در روزهای اخیر به بهانه گرانی بنزین دشمن سرمایه‌گذاری کرد و فتنه‌ای را که از قبل برنامه‌ریزی کرده بود، عملی کرد.

حجت الاسلام طیبی فر اظهار کرد: گرانی بنزین مصوبه قانونی مجلس بود و قرار بود پلکانی انجام شود که نشد و متاسفانه یکباره قیمت بنزین افزایش یافت؛ رهبر معظم انقلاب با اصل اجرای آن موافق بودند و قوای سه گانه نیز با کار کارشناسی اصل آن را تصویب کردند ولی اجرای آن به عهده مجریان بود.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه اظهار کرد: میزان مصرف سوخت در چین با یک میلیارد و ۵۰۰ جمعیت در مقابل جمعیت ۸۰ میلیونی کشور ۳۰ درصد کمتر است.

وی ادامه داد: این مساله نشان می‌دهد مساله مصرف سوخت باید مدیریت شود چون سوخت متعلق به نسل آینده نیز هست ولی برخی فتنه گران در این موقعیت خواستند با سوء استفاده در شهرهای مختلف اغتشاش کنند و به مساجد، مراکز دولتی و انتظامی، اموال عمومی دست درازی کنند و نیروهای امنیتی را به شهادت رساندند.

حجت الاسلام طیبی فر تصریح کرد: در اصفهان افراد مست راهبندان کردند و  به یک مرکز تولیدی که متعلق به افراد بی سرپرست بود حمله کردند و سرمایه این افرادی که هیچ چیز نداشتند را از بین بردند؛ این افراد دلشان برای مستضعفین نمی‌سوزد بلکه ماموریت دارند مشکل آفرینی کنند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: قوه قضائیه همانطور که با جدیت در برابر مفسدان اقتصادی اقدام کرده است، نسبت به اغتشاشگران و لیدرهای آنها هیچ رحمی نکند و تمام اموالی که از مردم نابود کرده‌اند و به غارت بردند را از حلقوم آنها و پشتیبانان آنها درآورد.

حجت الاسلام طیبی فر اظهار کرد: دولت وعده‌هایش را به صورت جدی پیگیری کند و هم واریز درآمد به حساب افراد ضعیف و هم نسبت به نظارت بر گرانی در بازار اهتمام داشته باشد تا مردم بدانند به این وعده‌ها عمل می شود و با تدبیر کاری کنند و تجربه باشد و جلوی اینچنین اقداماتی گرفته شود.

وی گفت: اصناف و کارخانجات و هر کجا تولید و توزیع است انصاف به خرج دهند چون این مردم به یاد شهدا حاضر شدند به میدان بیایند و مواظب باشیم به آنها ستم نشود.

حجت الاسلام طیبی‌فر افزود: در نظام اسلامی مردم برتر از مسئولان هستند و همه  باید خدمتگزار آنها باشند چون مردم پشتوانه و نگهبان انقلاب هستند و با این مردم صادق باشند و کنار  رهبر خود بایستند. 

وی همچنین با اشاره به خسارت دیدن برخی از مردم و تضییع اموال آنها، گفت: دولت نسبت به سرقت، تاراج و نابودی خودروها، امکانات و اموال مردم تدبیر کند.

طیبی فر اظهار کرد: رهبرا مردم ما آمدند که بگویند ما ولایتمدار هستیم، پای انقلاب ایستاده‌ایم، در همه ناآرامی‌ها کنار نیروهای نظامی و انتظامی هستیم و هرکسی بخواهد به خواسته های مردم ضربه بزند با تمام قوا پشت سر رهبری ایستاده‌ایم.

مراسم راهپیمایی حمایت از امنیت و اقتدار  میهن اسلامی با حضور اقشار مردم اصفهان روز پنج شنبه در میدان انقلاب این شهر برگزار شد.

انتهای پیام/*
۱
مرجع : ایرنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما