plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۲
کد مطلب : ۵۹۷۳
اعتراف امریکا به دخالت در امور ایران

واکنش ترامپ به نا آرامی‌های اخیر در ایران

داستان تکراری ماهی گرفتن دونالد از آب گل آلود
رئیس‌جمهور آمریکا که بارها از تحریم‌های سخت‌گیرانه علیه ملت ایران حمایت کرده روز پنجشنبه ژست حمایت از مردم گرفت. برایان هوک مسئول امور ایران در وزارت‌ امور خارجه آمریکا نیز به دخالت آشکار در اعتراضات و آشوب های اخیر ایران اعتراف کرد.
واکنش ترامپ به نا آرامی‌های اخیر در ایران
به گزارش ایصال نیوز، «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا که از زمان حضور در این سمت از هیچ توهینی به مردم ایران فروگذار نکرده روز پنجشنبه ژست حمایت از مردم گرفت.

ترامپ در توئیت خود، مدعی شد ایران آنقدر ناپایدار شده که حکومت اینترنت را قطع کرده تا «مردم بزرگ ایران» نتوانند با یکدیگر ارتباط برقرار کنند.

رئیس‌جمهور آمریکا در توئیتی دیگر تهران را به تلاش برای جلوگیری از شفافیت متهم کرد و گفت ایران فکر می‌کند دنیا از «تراژدی و مرگی» که آنها به بار می‌آورند خبردار نخواهد شد.

مقام‌های ایران در روزهای گذشته توضیح داده‌اند که قطع اینترنت کشور به دلایل تهدیدهای امنیتی پس از اعلام سهمیه‌بندی بنزین صورت گرفته و به محض رفع مشکلات امنیتی مجدداً برقرار خواهد شد.

از سوی دیگر در تأیید دخالت آشکار آمریکا در امور داخلی ایران،برایان هوک مسئول امور ایران در کاخ سفید در گفت‌وگو با " بی‌بی‌سی" فارسی گفت: ما با در اختیار گذاشتن ابزار ارتباطی توانستیم که حتی با قطع اینترنت در ایران، اغتشاشگران بتوانند با ابزاری که ما در اختیارشان گذاشتیم در ارتباط باشند.

وی با بیان اینکه ایران اینترنت را خاموش کرد، گفت: «در کنار مردم ایران هستیم. رئیس جمهوری آمریکا نیز در این مدت چندین بار با وزیر امور خارجه درباره این موضوع صحبت کرده است.»

انتهای پیام/*
۵
مرجع : العالم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما