plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۹
کد مطلب : ۵۹۵۰
بی اعتنایی رژیم صهیونیستی به نظام بین الملل

حملات موشکی جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به سوریه

واکنش سریع پدافند هوایی سوریه
در اولین ساعات بامداد امروز جنگنده‌های رژیم صهیونیستی اطراف دمشق را با موشک مورد هدف قرار دادند. پدافند هوایی سوریه تعدادی از موشک ها را رهگیری و منهدم کرد.
حملات موشکی جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به سوریه
به گزارش ایصال نیوز، شبکه اسکای نیوز به نقل از ارتش رژیم صهیونیستی خبر داد، در این حملات، منطقه "الکسوه" و اطراف دمشق، هدف حمله موشکی جگنده‌های این رژیم قرار گرفته است.

سخنگوی ارتش اسرائیل مدعی شد در پاسخ به حمله موشکی دیروز از خاک سوریه، چندین پایگاه نظامی در سوریه هدف این حملات قرار گرفته است.

همچنین، خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) اعلام کرد سامانه پدافند هوایی ارتش سوریه، در اولین ساعات بامداد امروز چهارشنبه چندین موشک‌ شلیک شده از جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به جنوب دمشق را رهگیری و منهدم کرد.

یک مقام نظامی سوریه به این خبرگزاری گفت: ساعت ۱:۲۱ دقیقه بامداد چهارشنبه به وقت محلی، جنگنده‌های اسرائیلی از سمت جولان اشغالی و منطقه "مرج عیون" لبنان، اطراف شهر دمشق را هدف چند فروند موشک قرار دادند و بلافاصله ارتش این حملات را دفع کرد.

پدافند هوایی ارتش سوریه تاکنون بسیاری از حملات موشکی و هوایی رژیم صهیونیستی را دفع کرده است.

ارتش اشغالگر رژیم صهیونیستی در چند سال گذشته بدون هراس از واکنش سازمان‌های بین المللی، صدها بار مناطقی در سوریه را مورد هدف قرار داده است.

انتهای پیام/*
۸
مرجع : اسکای نیوز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما