plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۴
کد مطلب : ۵۹۰۳
در دیدار گروه دوستی پارلمانی گرجستان و ایران

ظریف: همکاری‌های چند جانبۀ منطقه ای برای همه طرف‌ها و مردم منطقه سودمند است

تأکید بر گسترش ظرفیت‌های همکاری بین دو کشور
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در دیدار رئیس گروه دوستی پارلمانی گرجستان و ایران، همکاری‌های چند جانبه بین کشورهای منطقه را برای همه طرف‌ها و مردم منطقه سودمند دانست.
ظریف: همکاری‌های چند جانبۀ منطقه ای برای همه طرف‌ها و مردم منطقه سودمند است
به گزارش اداره کل اطلاع‌رسانی و امور سخنگویی وزارت امور خارجه، «ساشالوا کیکناولیدزه» رئیس گروه دوستی پارلمانی گرجستان و ایران که در راس هیاتی از مجلس گرجستان به تهران سفر کرده است، بعد از ظهر امروز با «محمد جواد ظریف» وزیر امور خارجه دیدار و گفت‌وگو کرد.

ظریف در این دیدار با اشاره به اهمیت و نقش گروه‌های دوستی پارلمانی در زمینه گسترش روابط فیمابین به ظرفیت‌های همکاری دو کشور در حوزه‌های مختلف گردشگری، حمل و نقل و انرژی اشاره و دیدگاه ایران برای توسعه همکاری‌ها در حوزه‌های مذکور را تشریح کرد.

وزیر امور خارجه همچنین همکاری‌های چند جانبه بین کشورهای منطقه را برای همه طرف‌ها و مردم منطقه سودمند دانست.

رئیس گروه دوستی پارلمانی گرجستان و ایران نیز در این دیدار با اشاره به روابط تاریخی دو کشور، نقطه نظرات طرف گرجی را در خصوص گسترش همکاری‌های فیمابین تشریح کرد.  

گروه دوستی پارلمانی گرجستان و ایران امروز نیز با «علی لاریجانی» رئیس مجلس شورای اسلامی و «حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنوری» رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی هم دیدار کرد.

انتهای پیام/*
۹
مرجع : ایرنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما