کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تمدید مهلت انتخاب رشته تكميل ظرفيت آزمون‌ كارشناسی ارشد

26 آبان 1398 ساعت 14:23

سازمان سنجش با صدور اطلاعیه ای، مهلت انتخاب رشتۀ تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته را تا پایان روز سه شنبه مورخ 1398/08/28 تمدید کرد.


به گزارش ایصال نیوز از روابط عمومی سازمان سنجش، در این اطلاعیه آمده است: پيرو انتشار اطلاعيه‌ مورخ 98/08/22 بدين‌وسيله‌ به ‌اطلاع‌ داوطلبان‌ شرکت کننده در آزمون كارشناسي ارشد ناپيوسته سال 1398 مي‌رساند، به منظور مساعدت با داوطلباني كه تاكنون موفق به انتخاب رشته در اين مرحله نشده‌اند مقرر گرديد به آنها اجازه داده شود تا پايان روز سه‌شنبه مورخ 98/08/28 نسبت به انتخاب رشته اقدام نمايند.

لذا متقاضيان لازم است براساس مندرجات دفترچه‌ راهنماي انتخاب رشته و اطلاعيه مورخ 98/08/22، نسبت به انتخاب كدرشته محل‌هاي مورد علاقه خود حداكثر تا زمان تعيين شده منحصراً از طريق پايگاه اطلاع رساني اين سازمان اقدام نمايند.

ضمناً داوطلباني كه قبلاً انتخاب رشته نموده‌اند نيز، در صورت تمايل مي‌توانند نسبت به اصلاح و ويرايش اولويت‌هاي انتخابي خود تا تاريخ فوق‌الذكر اقدام كنند.

لازم به توضيح است مهلت انتخاب رشته براي رشته‌هاي مرحله تكميل ظرفيت دانشگاه‌ آزاد اسلامي نيز تا تاريخ 98/08/28 تمديد مي‌گردد لذا داوطلبان لازم است به اطلاعيه‌اي كه در اين خصوص از طريق پايگاه اطلاع‌رساني مركز سنجش و پذيرش آن دانشگاه منتشر مي‌گردد، توجه نمايند.

انتهای پیام/*


کد مطلب: 5899

آدرس مطلب :
https://www.isalnews.ir/fa/news/5899/تمدید-مهلت-انتخاب-رشته-تكميل-ظرفيت-آزمون-كارشناسی-ارشد

ایصال نیوز
  https://www.isalnews.ir