plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۶
کد مطلب : ۵۸۳۴

افتتاح 4 طرح ورزشی در شهرستان مهاباد با حضور سلطانی‌فر

سرمایه گذاری 35 میلیارد تومانی در حوزه ورزش و جونان شهرستان مهاباد
چهار طرح ورزشی با 350 میلیارد ریال هزینه در سفر «مسعود سلطانی‌فر» وزیر ورزش و جوانان به مهاباد در این شهرستان به بهره‌برداری رسید.
افتتاح 4 طرح ورزشی در شهرستان مهاباد با حضور سلطانی‌فر
به گزارش ایصال نیوز، این طرح‌های ورزشی شامل بهره‌برداری از فاز نخست بازسازی و تجهیز ورزشگاه آزادی مهاباد، افتتاح ورزشگاه پنج هزار نفری شهر «گوگ‌تپه»، بهره‌برداری از یک باب سالن ورزشی چندمنظوره (قاضی) و یک زمین چمن مصنوعی سرپوشیده (برادران پیروت‌پور) است.

بهره‌برداری از سالن چندمنظوره (قاضی)

نخستین مقصد وزیر ورزش و جوانان در مهاباد، افتتاح سالن چند منظور در بلوار شهید شهریکندی مهاباد و جنب ترمینال قدیم این شهر بود و رییس اداره ورزش و جوانان مهاباد در حاشیه آیین بهره‌برداری از این سالن چند منظوره گفت: این سالن ورزشی چندمنظوره با زیربنای ۲ هزار و ۵۵۰ مترمربع و با بیش از ۳۰ میلیارد ریال هزینه توسط بخش خصوصی احداث شده است.

قرنی مصطفی‌پور افزود: سالن این مجموعه دارای بیش از یک‌هزار مترمربع مساحت بوده و برای انواع رشته‌های رزمی و ورزش‌های انفرادی مناسب است.

بهره برداری از فاز نخست ورزشگاه آزادی مهاباد

دومین مقصد وزیر ورزش و جوانان مهاباد بازسازی فاز نخست ورزشگاه آزادی مهاباد بود که قبل از ورود وزیر جمعی از ورزشکاران رشته‌های مختلف، هیات‌های ورزشی و پیشکسوتان ورزش مهاباد در ورزشگاه حضور پیدا کرده بودند.

رییس اداره ورزش و جوانان مهاباد گفت: این فاز شامل بهسازی ۲۵ هزار مترمربع از فضای این ورزشگاه، نصب ۱۰ هزار و ۳۵۰ مترمربع چمن مصنوعی و نصب پنج هزار صندلی است که در مجموع ۲۰ میلیارد ریال برای آن هزینه شده است.

مصطفی‌پور افزود: در فاز دوم نیز نصب دکل‌های نوری با ۶۰۰ بلوکس روشنایی، پیست تارتان، خوابگاه و احداث ضلع شرقی این ورزشگاه پیش‌بینی شده که برای این منظور نیز ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار پیش‌بینی شده است.

افتتاح زمین چمن مصنوعی سرپوشیده(برادران پیروت‌پور)

سومین مقصد وزیر ورزش و جوانان در مهاباد محل احداث مجموعه ورزشی (برادران پیروت‌پور) در محله فجر این شهر بود که با افتتاح زمین چمن مصنوعی سرپوشیده و شروع عملیات احداث فاز دوم این مجموعه همراه شد.

رییس اداره ورزش و جوانان مهاباد نیز در حاشیه این آیین گفت: این مجموعه در زمین به مساحت هفت هزار و ۱۶۰ مترمربع احداث می‌شود که فاز نخست آن شامل یک باب زمین چمن مصنوعی سرپوشیده به مساحت سه هزار مترمربع است.

مصطفی‌پور افزود: برای احداث این سالن در مجموع ۷۵ میلیارد ریال توسط بخش خصوصی هزینه شده و فازهای دوم و سوم این مجموعه شامل استخر سرپوشیده، سرزمین موج‌های آبی و سالن ورزشی چند منظوره است.

افتتاح ورزشگاه پنج هزار نفری شهر گوگ‌تپه مهاباد 

آخرین ایستگاه سفر یک روزه وزیر ورزش و جوانان در مهاباد، افتتاح ورزشگاه پنج هزار نفری شهر گوگ‌تپه بود که با استقبال گرم و پرشور مردم همراه شد و رییس اداره ورزش و جوانان مهاباد در حاشیه این آیین گفت: ورزشگاه پنج هزار نفری شهر گوگ‌تپه مهاباد شامل زمین چمن مصنوعی، قسمت اداری، سرایداری، سالن ورزش‌های رزمی و رختکن می‌باشد که در فضایی به مساحت ۲۰ هزار مترمربع احداث شده است.

«مصطفی‌پور» افزود: برای این ورزشگاه در مجموع ۶۰ میلیارد ریال هزینه شده و فاز نخست این ورزشگاه که شامل خاک‌برداری، زیرسازی زمین ورزشگاه، سالن اداری، سرویس های بهداشتی، جایگاه تماشاگران، بخش ویژه و رختکن بوده به اتمام رسیده است.

وی با اشاره به اینکه چمن این ورزشگاه از نوع الیاف مصنوعی است، اضافه کرد: چمن مصنوعی در مناطقی که شرایط آب و هوایی خاصی دارد و امکان نگهداری از چمن طبیعی به نحو مطلوب مهیا نیست، استفاده می‌شود.

دیدار با ورزشکاران، نخبگان ورزشی و پیشکسوتان ورزشی از دیگر برنامه‌های «مسعود سلطانی‌فر» وزیر ورزش و جوانان در سفر یک روزه به شهرستان مهاباد بود؛ وزیر ورزش و جوانان روز پنجشنبه در بدو ورود به مهاباد با حضور در محل یادمان شهید سرلشکر خلبان «خالد حیدری» به مقام شامخ شهدای این شهرستان ادای احترام کرد و سپس چهار طرح ورزشی را در مهاباد افتتاح کرد.

وزیر ورزش و جوانان همزمان با سفر «اسحاق جهانگیری» معاون اول رییس‌جمهوری به آذربایجان‌غربی به مهاباد سفر کرده است؛ در این سفر ورزشگاه ۱۵ هزار نفری ارومیه با بیش از یک‌هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال هزینه نیز به بهره‌برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/*
۱
مرجع : ایرنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما