plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۰۰:۴۶
کد مطلب : ۵۷۸۸

جهاد اسلامی: اسرائیل در ساعات آینده بهای جنایت خود را می‌پردازد

یک رهبر جنبش جهاد اسلامی گفت که دشمن صهیونیستی بهای ترور فرمانده شاخه نظامی این جنبش را خواهد پرداخت. سرایا القدس شاخه نظامی جهاد اسلامی نیز تاکید کرد: «هرگز اجازه نخواهیم داد که سیاست‌های ترور دوباره باز گردد و دشمن نتیجه ترور رهبران و اعضای مقاومت را حتماً خواهد دید.»
جهاد اسلامی: اسرائیل در ساعات آینده بهای جنایت خود را می‌پردازد
فلسطین الیوم گزارش داد محمد الهندی مسئول اداره سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در واکنش به ترور شهید بهاء ابوالعطا و همسر او و فرزند معاذ أکرم العجوری گفت: دشمن صهیونیستی بهای جنایتی را که در غزه و دمشق مرتکب شده خواهد پرداخت.

وی افزود: این عملیات بزدلانه را نمی‌توان خارج از صحنه سیاسی انتخاباتی دشمن دانست. الهندی با اشاره به حمایت رهبران احزاب رژیم صهیونیستی از تجاوز به غزه گفت: فرقی بین آنها در هدف قرار دادن ملت فلسطین نیست.

این رهبر جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت که حضور فلسطینیان در تشییع ابوالعطا بیانگر این است که ملت فلسطین به راه جهاد و مقاومت تا آزادسازی کامل فلسطین ادامه خواهند داد.

از سوی دیگر، «سرایا القدس» شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین روز سه‌شنبه به رژیم صهیونیستی هشدار داد که این رژیم آغازگر درگیری بود اما پایان دهنده آن نخواهد بود.

شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی در بیانیه خود تاکید کرد که در ساعات آتی، به کارنامه این نخست‌وزیر بی‌ملاحظه که برای صهیونیست‌ها فقط جنگ و ویرانی به بار آورده، شکست دیگری اضافه خواهد شد و دشمن صهیونیستی مسئولیت کامل پیامدهای ترور فرمانده مقاومت را بر عهده خواهد داشت.

 شایان ذکر است، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی سه‌شنبه‌ شب گفت که از صبح سه‌شنبه تاکنون، بیش از  ۱۹۰ موشک و راکت از غزه به سمت «اسرائیل» شلیک شده است. 

 حمله بامداد سه‌شنبه رژیم صهیونیستی به منزل مسکونی «بها ابوالعطا» از رهبران جنبش جهاد اسلامی به شهادت وی و همسرش منجر شد. در حمله دیگر رژیم صهیونیستی به منطقه «المزه» دمشق، «معاذ» فرزند «اکرم العجوری» از اعضای دفتر سیاسی جهاد اسلامی به شهادت رسید.

انتهای پیام/*
۲
مرجع : العالم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما