plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۳
کد مطلب : ۵۷۸۲
در پاسخ به عملیات ترور فرمانده جهاد اسلامی

دهها موشک از نوار غزه به اراضی اشغالی شلیک شد

در پی ترور یکی از فرماندهان جنبش جهاد اسلامی فلسطین بیش از ۵۰ موشک از نوارغزه به اراضی اشغالی اصابت شده است. بنیامین نتانیاهو بدون هراس از سازمان های بین المللی، ترور فرمانده ارشد جهاد اسلامی در غزه و نیز ترور فرزند یک از رهبران سیاسی فلسطینی در دمشق را موفقیت آمیز اعلام کرد.
دهها موشک از نوار غزه به اراضی اشغالی شلیک شد
به گزارش ایصال نیوز، پس از عملیات تروریستی رژیم صهیونیستی در غزه و دمشق، جهاد اسلامی فلسطین دهها موشک از نوار غزه به اراضی اشغالی شلیک کرد. به گزارش المیادین، در پی ترور بهاء ابوالعطا یکی از فرماندهان جنبش جهاد اسلامی فلسطین و همسرش، نیروهای مقاومت فلسطین در واکنش به این اقدام از صبح امروز تاکنون بیش از ۵۰ موشک به سوی اراضی اشغالی فلسطین شلیک کرده اند.

گروه های مقاومت فلسطین اعلام کرده اند راه جهاد و مقاومت ادامه دارد و جنایت ترور این فرمانده فلسطین بدون پاسخ باقی نخواهد ماند و مقاومت راهی جز جهاد و مبارزه بی امان در برابر صهیونسیت های جنایتکار ندارد.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند، یکی از راکت‌های مقاومت غزه به شکل مستقیم به کارخانه ای در سدیروت اصابت کرده است.

رسانه‌های مختلف صهیونیستی همچنین ادعا کردند، فرمانده ارشد جهاد اسلامی که امروز در حمله تل‌آویو به غزه به شهادت رسید، بر ساخت موشک دوربرد و دیگر سلاح‌ها نظارت می‌کرده است. عملیات ترور نیز با توصیه و موافقت مقامات ارشد ارتش و اطلاعات جاسوسی اسرائیل و با فرمان مستقیم بنیامین نتانیاهو صورت گرفته است.

انتهای پیام/*
۱
مرجع : المیادین
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما