plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۷ آبان ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۴
کد مطلب : ۵۶۸۵

کاندیدای 24 ساله ایرانی رقیب بوریس جانسون در انتخابات انگلیس

کاندیدای جوان ایرانی در انتخابات انگلیس قصد دارد تا بوریس جانسون را در حوزه انتخابیه خود شکست دهد. علی میلانی ۲۴ سال سن دارد و متولد تهران بوده و فارغ التحصل دانشگاه برونل لندن در رشته روابط بین‌الملل است. او در سال ۲۰۱۸ از سوی حزب کارگر به عنوان نامزد اصلی این حزب در آکسبریج معرفی شد.
کاندیدای 24 ساله ایرانی رقیب بوریس جانسون در انتخابات انگلیس
علی میلانی 24 ساله از حزب کارگر در منطقه آکسبریج و روئیسلیپ متولد تهران است که در 5 سالگی به انگلیس آمده و حالا تبدیل به رقیبی جدی برای بوریس جانسون 55 ساله شده است.

میلانی کاندید حزب کارگر تنها 5 درصد با بوریس جانسون از حزب محافظه کاری در منطقه خود فاصله دارد و اگر وی را شکست دهد، کار بزرگی را در تاریخ این کشور رقم خواهد زد.

مردم منطقه اکسبریج اگر چه به طرح برگزیت در سال 2016 رای دادند اما این روزها حمایت از ماندن در اتحادیه اروپا از 44 به 51 درصد رسیده است.

انتخابات انگلیس 12 دسامبر (21 آذر) برگزار خواهد شد.

علی میلانی، عضو ایرانی‌تبار حزب کارگر به شبکه خبری اسکای‌نیوز گفت که امیدوار است با شکست بوریس جانسون، نخست‌وزیر بریتانیا، در انتخابات پیش‌رو تاریخ‌ساز شود.

اسکای‌نیوز می نویسد: در تاریخ بریتانیا، هرگز پیش نیامده که نخست‌وزیر متصدی، در انتخابات مقام خود را از دست بدهد. میلانی که از پنج سالگی به بریتانیا مهاجرت کرده امیدوار است تاریخ متفاوتی رقم بزند. 

انتهای پیام/*
۳
مرجع : العالم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما