کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دیدار دوجانبه مقامات روسیه و رژیم صهیونیستی درباره ایران

اسپوتنیک , 16 آبان 1398 ساعت 15:46

معاون وزیر خارجه روسیه پس از دیدار با وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی بدون اشاره به جزئیات مذاکرات طرفین، از وجود برخی اختلاف نظرها در خصوص ایران سخن گفت.


معاون وزیر خارجه روسیه، سرگی ریابکف در دیداری از تلاویو با وزیر خارجه اسرائیل ملاقات کرد، در این دیدار که عصر روز چهارشنبه برگزار شد مهمترین موضوع مورد گفتگو میان طرفین همانطور که انتظار می رفت موضوع ایران بود.

معاون وزیر امورخارجه روسیه در این مورد گفت: " درمورد موضوعات مختلفی و به ویژه در مورد کنترل تسلیحات، منع گسترش سلاح های هسته ای و همچنین در مورد ایران بحث کردیم، البته طرفین روسیه و اسرائیل در مورد همه چیز توافق ندارند."

وی افزود: " مطمئناً ما نمی توانستیم بدون در نظر گرفتن موضوع ایران به گفتگو ادامه دهیم، بدون شک ما در همه چیز موافقت نداریم که اگر اینگونه بود جای تعجب داشت، اما زمینه هایی وجود دارد که رویکردهای تقریباً نزدیکی باهم داریم. ما قصد داریم نقاط مثبت مواضع و تعامل مشترک خود را گسترش دهیم."

روسیه از جمله کشور‌هایی است که حدود یک و نیم میلیون یهودی در سرزمین‌های اشغالی دارد و گفته می شود نقش تعیین کننده ای در انتخابات رژیم صهیونیستی بازی می‌کنند.

لازم به ذکر است دیدار این مقام روسی با مقام رژیم صهیونیستی درست یک روز پس از اعلام رسمی حسن روحانی رئیس جمهور ایران به برداشتن گام چهارم کاهش تعهدات برجامی ایران صورت گرفته است. 

انتهای پیام/*


کد مطلب: 5673

آدرس مطلب :
https://www.isalnews.ir/fa/news/5673/دیدار-دوجانبه-مقامات-روسیه-رژیم-صهیونیستی-درباره-ایران

ایصال نیوز
  https://www.isalnews.ir