plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۲
کد مطلب : ۵۶۳۲
سپاهان 2 - 0 تراکتور

سپاهان اصفهان همچنان در اوج

تداوم درخشش‌های قلعه نوعی در لیگ برتر
سپاهان در نقش جهان اصفهان، با پیروزی 2 بر صفر برابر تراکتور پیروز دیدار بزرگ هفته شد و همچنان در صدر جدول لیگ فاصله خود را با رقیبان بیشتر کرد. امیر قلعه نوعی سرمربی تیم سپاهان پس از پایان بازی گفت: امیدوارم هر چه سریع‌تر اعتماد به نفس به تیم برگردد و بدانند که در باشگاهی حضور دارند که در جام باشگاه‌های جهان بازی کرده است.
سپاهان اصفهان همچنان در اوج
به گزارش ایصال نیوز، در حساس‌ترین بازی هفته دهم مسابقات لیگ برتر، از ساعت 15:30 امروز سه شنبه، در ورزشگاه نقش جهان اصفهان، دو تیم صدرنشین سپاهان و تراکتور به مصاف هم رفتند. سپاهان در این بازی با 2 ضربه سر به گل رسید در نیمه اول سجاد شهباززاده و در نیمه دوم استنلی کی روش دروازه حریف را باز کردند.

سپاهان با این پیروزی 22 امتیازی شد و موقعیت خود را در صدر جدول محکم کرد و تراکتور نیز متحمل سومین شکست پیاپی خود شد و به رده پنجم سقوط کرد.

ترکیب سپاهان:

پیام نیازمند، مرتضی منصوری، جورجی گولسیانی، عزت الله پورقاز، سعید آقایی، امید نور افکن، مهدی کیانی، سجاد شهباز زاده، محمد کریمی (دقیقه 35- رسول نویدکیا) ، محمدرضا حسینی (دقیقه 77-رضا میرزایی) و کی‌روش استنلی (دقیقه 60 - علی قربانی) 

ترکیب تراکتور :

رشید مظاهری، محمدرضا خانزاده ، ایمان سلیمی (دقیقه 68- میمبلا)، مسعود شجاعی، رضا اسدی، ساسان انصاری، مارسیلسو جونیور لوپز،(دقیقه 68-اشکان دژاگه) میثم تیموری، محمدرضا آزادی (دقیقه 81- کوین فورچونه)، احسان حاج صفی و مهدی تیکدری

کارت زرد: رضا میرزایی، سجاد شهباززاده از سپاهان رشید مظاهری از تراکتور

دقایق حساس:

دقیقه 2: شوت احسان حاج صفی از جناح چپ راهی اوت شد.

دقیقه 5 : ضربه سنگین خانزاده با اختلاف کم از بالای دروازه تیم میزبان به بیرون رفت. دقیقه 6 : ضربه خطرناک حسینی با اختلاف کمی از کنار تیرک عمودی دروازه مظاهری به بیرون رفت.

دقیقه 35 : شوت سنگین مازولا از گوشه محوطه جریمه دروازه سپاهانی ها را به شدت تهدید کرد اما این ضربه توسط مدافعان زرد پوش از روی خط دروازه دفع شد.

دقیقه 44: ( گل اول سپاهان) کاشته ارسالی حسینی با ضربه سر سجاد شهباززاده به گل اول سپاهان تبدیل شد.
دقیقه 48 : ضربه زیبای احسان حاج صفی از پشت محوطه جریمه با واکنش زیبای نیازمند راهی کرنر شد.

دقیقه 51: (گل دوم سپاهان) ارسال از چپ سعید آقایی را استنلی کی‌روش با پرشی بلند و ضربه سر وارد دروازه تراکتور کرد.

دقیقه 58 : ارسال سپاهانی ها این بار با واکنش منصوری دور شد.

دقیقه 90: سپاهان روی ضد حمله با فرار میرزایی صاحب موقعیت شد ولی با واکنش مظاهری این موقعیت از حریف گرفته شد.

سپاهان در هفته بعد با صنعت نفت آبادان و تراکتور با شهرخودرو دیدار خواهد داشت.

امیر قلعه نوعی سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پس از پایان بازی گفت: سالگرد درگذشت مرحوم پورحیدری را تسلیت می‌گویم. برخی می‌گویند او پدر استقلال است اما من معتقدم او پدر فوتبال ایران بود و به گردن فوتبال حق دارد. به عنوان کسی که 10 سال شاگرد او بودم سالگرد آقای پورحیدری را تسلیت می‌گویم.

البته جا دارد از کانون هواداران و هواداران سپاهان تشکر کنم اما توقع من این است که آنها بیشتر از این به ورزشگاه بیایند و حداقل طبقه پایین را پر کنند. البته یک گله هم از زمین دارم و چنین چمنی برای تیمی مثل سپاهان سم است چرا که ما روی زمین بازی می‌کنیم و این مسئله از ما موقعیت می‌گیرد. دیدید که علی قربانی در یک صحنه که موقعیت داشت لیز خورد و چند موقعیت را اینطور از دست دادیم.

وی درباره نحوه بازی با تراکتور هم تصریح کرد: به هر دو تیم تبریک می‌گویم چرا که فوتبال خوبی انجام دادیم. هر چند ما در نیمه اول اصلا خوب نبودیم و دو سه اشتباه داشتیم که روی دفع‌های ناقص نزدیک بود گل بخوریم اما با آمدن رسول نویدکیا بازی به تعادل رسید و توانستیم با گلزنی به رختکن برویم.

در نیمه دوم هم بازی کاملا در اختیار ما بود و کوچکترین فرصتی به تراکتور ندادیم. از بازیکنان باغیرتم ممنون هستم و امیدوارم هر چه سریع‌تر اعتماد به نفس به تیم برگردد و بدانند که در باشگاهی حضور دارند که در جام باشگاه‌های جهان بازی کرده است. از امید نورافکن هم ممنون هستم که با وجود اینکه پزشک تیم گفت او بازی نکند اما او با معرفت و با غیرت بازی کرد.

انتهای پیام/*
۱
مرجع : نود
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما