plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۷
کد مطلب : ۵۶۳۱
استقلال 5 - 0 نفت آبادان

صعود شاگردان آبی پوش استراماچونی به رده سوم

گلباران دروازه نفت توسط آبی‌ها
در هفته دهم مسابقات لیگ، استقلال و نفت آبادان به مصاف هم رفتند.در این دیدار استقلال با گلباران دروازه نفت آبادان توانست موقتا خود را به رده سوم جدول برساند.
صعود شاگردان آبی پوش استراماچونی به رده سوم
به گزارش ایصال نیوز، دیدار دو تیم استقلال تهران و نفت آبادان در چارچوب مسابقت های لیگ برتر امروز سه شنبه و از ساعت 15:30 در ورزشگاه آزادی برگزار شد. بازیکنان استقلال در این بازی با 5 گل پیروز میدان بودند.
ترکیب استقلال:

سید حسین حسینی، عارف غلامی، علی کریمی، شیخ دیاباته(69- آقایی)، فرشید اسماعیلی، مهدی قائدی(54- رضاوند)، وریا غفوری، سیاوش یزدانی، هرویه میلیچ، مسعود ریگی(80- رضا آذری) و محمد دانشگر

ترکیب نفت آبادان:

ناصر سالاری، عقیل کعبی، عیسی ال کثیر(66- سیدفاخر تهامی)، طالب ریکانی(46-مهدی حنفی)، محمدرضا غبیشاوی(46- رضا جبیره)، مصطفی احمدی، مسلم مجمدی، سیدمحمد قریشی، جعفر سلمانی، محمد اهل شاخه و عبدالله ناصری

دقایق حساس:

دقیقه 6: شوت بازیکن نفت از پشت محوطه جریمه را حسینی در دو مرحله مهار کرد. (گل اول استقلال)

دقیقه 10: اضربه ایستگاهی ارسالی از سمت راست را گلر نفت میرفت که جمع کند اما با اشتباه او و از دست دادن توپ، دانشگر گل اول استقلال را به ثمر رساند.

دقیقه 12: شوت دیاباته را گلر نفت مهار کرد اما باز هم توپ از دست او جدا شد که ضربه برگشتی توسط مدافعان نفت راهی کرنر شد.

دقیقه 14: حرکت پا به توپ کریمی داخل محوطه جریمه با شوت این بازیکن و واکنش گلر نفت که توپ را راهی کرنر کرد همراه بود.

دقیقه 18: روی سانتر وریا غفوری از سمت راست توپ از روی سر شیخ دیاباته رد شد. استقلالی‌ها در این صحنه اعتقاد داشتند روی دیاباته خطای پنالتی شده است. (گل دوم استقلال)

دقیقه 21: خطای گلر نفت روی دیاباته روی خط محوطه جریمه استقلال از سوی داور خطا اعلام شد. این ارسال با ضربه سر دیاباته تبدیل به گل دوم استقلال شد.

دقیقه 26: ارسال از چپ برای غفوری با شوت این بازیکن همراه بود که ضربه او بعد از برخورد به دیرک دوباره به زمین برگشت. (گل سوم استقلال)

دقیقه 26: پاس دیاباته با شوت قائدی از پشت محوطه جریمه و گل سوم استقلال همراه بود. (گل چهارم استقلال)

دقیقه 31: ضربه ایستگاهی وریا غفوری از پشت محوطه جریمه گل چهارم استقلال را در پی داشت. دقیقه 40: ارسال کوتاه قائدی برای دیاباته با شوت این بازیکن همراه بود که گلر نفت توپ را مهار کرد.

دقیقه 52: شوت مسلم مجدمی به دیرک دروازه استقلال برخورد کرد. (گل پنجم استقلال)

دقیقه 72: میلیچ در محوطه جریمه نفت صاحب فرصت شد که با پای چپ توانست گل پنجم استقلال را به ثمر برساند.

دقیقه 90: ضربه سر علی کریمی را گلر نفت به کرنر فرستاد.

دقیقه 92: ارسال کرنر از چپ روی دروازه استقلال با ضربه سر قریشی همراه بود که حسینی در دو مرحله موفق به مهار آن شد.

استقلال با این پیروزی، 18 امتیازی شد و موقتا به رده سوم جدول صعود کرد.

دیدار بعدی این تیم روز اول آذرماه در هفته یازدهم مسابقات لیگ، مقابل نساجی خواهد بود.

پس از بازی با توجه به تهدید سرمربی استقلال به استعفا در صورت عمل نکردن مدیران باشگاه به قول های داده شده، وریا غفوری پس از برتری 5 بر صفر تیم فوتبال استقلال مقابل صنعت نفت آبادان در هفته دهم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: ابتدا باید یاد پیشکسوتان عزیز پورحیدری و ایرج دانایی‌فر و سایر بزرگان را زنده‌ نگه داریم. امروز برای استقلال خوشحالم که به جایگاهی رسیده که تا این حد زیبا بازی می‌کند.

با زحمات سرمربی و تلاشی که از روز اول داشتیم این نتایج کسب می‌شود. ما شاهد این بودیم که استراماچونی از ابتدا برای تیم چه تلاشی می‌کرد تا هفته به هفته وضعیت بهتر شود. اینجا (نشست خبری) حضور دارم تا از طرف بازیکنان بگویم که ما 200 درصد پشت سرمربی‌مان هستیم. هر چیزی را در این چند وقت دیده‌ایم و شنیده‌ایم. متأسفانه فقط بدقولی‌های بوده است. در این حد که احساس می‌شود که آنها قصد دارند ما را بازی دهند.

وی ادامه داد: تمام این اتفاقات باعث شده است تا حس بدی به ما دست داده شود. هر دفعه می‌گویند هفته بعد و چند روز دیگه مشکلات حل می‌شود و یا می‌گویند که چک داریم و پاس نمی‌شود. مشکلات دیگری هم داریم که این مشکلات ما را ناراحت کرده است.

استقلال هواداران میلیونی دارد و چرا به آنها بی احترامی می‌کنید؟ چرا به استقلالی که بردنش می‌تواند نیمی از جامعه را خوشحال کند اینقدر بی‌توجهی می‌کنید؟ واقعیت فوتبال تلخ است و شاید به‌عنوان یک فوتبالیست نتوانم این حرف‌ها را بزنم، اما به‌عنوان یک طرفدار ورزش و فوتبال باید بگویم, مشکل ما این است که فقر مدیر فوتبالی و ورزشی داریم. امیدواریم این مشکلات حل شود و با وجود مدیران بهتر این وضعیت درست شود.

انتهای پیام/*
۱
مرجع : نود
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما