plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۴
کد مطلب : ۵۶۲۶

دعوت سفیر سعودی در اردن از دختر صدام برای سفر به عربستان

به گزارش سایت های خبری اردن، سفیر عربستان سعودی در اردن از « رغد صدام حسین » جهت شرکت در یک کنفرانس درباره عراق، که ماه آینده در ریاض برگزار می شود، دعوت کرد.
دعوت سفیر سعودی در اردن از دختر صدام برای سفر به عربستان
به گزارش ایصال نیوز، سفیر عربستان سعودی در عمان پایتخت اردن، روز گذشته با «رغد» دختر بزرگ صدام حسین دیدار و از وی جهت شرکت در «کنفرانس چشم انداز عراق»، که ماه آینده در ریاض برگزار خواهد شد،  دعوت کرد. به گزارش سومریه نیوز، منابع مطلع به سایت های خبری اردن گفته اند، در این دیدار که «خالد بن فیصل» سفیر عربستان در اردن و «رغد صدام» دختر صدام حضور داشتند، اوضاع جاری عراق مورد بررسی قرار گرفته است. سفیر عربستان در این دیدار ضمن دعوت از دختر بزرگ صدام برای دیدار از ریاض و شرکت در کنفرانس مذکور، از حوادث اخیر عراق ابراز تاسف کرد.
گفتنی است رغد صدام که هم اکنون در تبعید و در شرایط رفاهی بسیار راحت در اردن به سر می‌برد، به «سرکرده غیررسمی خانواده صدام حسین»یا صدام کوچک! معروف است. وی 44 ساله است و به ندرت در انظار عمومی ظاهر می شود. شوهر رغد (داماد صدام) از مقامات عالی اطلاعات عراق بود اما پس از فرار به اردن در سال 1995 و بازگشت اجباری در سال 1996 به دستور مستقیم صدام حسین اعدام شد. 
انتهای پیام/*
۶
مرجع : سومریه نیوز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما