plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۷
کد مطلب : ۵۶۱۶
اعلام رسمی گام چهارم کاهش تعهدات برجامی

رئیس جمهوری: تزریق گاز به سانتریفیوژهای فردو آغاز می‌شود

عملیاتی شدن گام چهارم با نظارت دقیق آژانس
دکتر حسن روحانی در راستای گام چهارم کاهش تعهدات برجامی، تصریح کرد: از فردا (چهارشنبه)، عملیات گازدهی به سانتریفیوژهای فعال در فردو آغاز می‌شود.
رئیس جمهوری: تزریق گاز به سانتریفیوژهای فردو آغاز می‌شود
به گزارش ایصال نیوز، رئیس جمهوری اسلامی ایران در مراسم بهره برداری از کارخانه نوآوری آزادی، با اشاره به پایبندی ایران به مفاد مذاکرات پشت پرده ای که برای حل و فصل اختلافات برجامی در جریان است، گام چهارم کاهش تعهدات برجامی را رسماً اعلام کرد. 

بر اساس این گزارش، دکتر روحانی تصریح کرد: راهی که انتخاب کرده ایم، راه صحیح است و گام چهارم با نظارت دقیق آژانس بین المللی انرژی اتمی عملیاتی می شود. 

رئیس جمهوری یکبار دیگر از طرفهای برجامی ایران خواست که به تعهدات برجامی خود بازگردند و تحریم های ظالمانه علیه ملّت ایران را بردارند. 

روحانی تنها راه بازگشت ایران به تعهدات برجامی را، لغو تحریم های ظالمانه امریکا علیه ملّت ایران دانست تا به طرف‌های برجامی یادآور شود که ایران با اعمال فشار اروپایی‌ها و امریکایی‌ها تسلیم خواسته‌های به‌ناحق آنان نخواهد شد. 

بر اساس ابلاغ امروز رئیس جمهوری به سازمان انرژی اتمی، از فردا (چهارشنبه) در حضور ناظران آژانس بین المللی انرژی اتمی و با نظارت دقیق آژانس، عملیات گازدهی به سانتریفیوژهای فعال در فردو، آغاز می شود. 

انتهای پیام/*
۷
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما