plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۲
کد مطلب : ۵۵۷۸
در اختتامیه جشنواره مطبوعات استان اصفهان

خدادی: رسانه‌ها در دفاع از کیان ملّت و امنیت ملی کشور، یک رسانه‌اند

قدرت پردازش اطلاعات؛ اساس تصمیمات صحیح
رسانه‌ها با همه تنوع و تفاوتی که دارند، در دفاع از کیان ملّت و امنیت ملی کشور، یک رسانه‌اند و باید یک‌پارچه عمل کنند؛ این جمله ای بود که معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در آئین اختتامیه جشنواره مطبوعات و رسانه های الکترونیک استان اصفهان با اشاره به تلاش آمریکا و دنیای استکبار برای ضربه به ملت ایران، بر آن تأکید داشت.
خدادی: رسانه‌ها در دفاع از کیان ملّت و امنیت ملی کشور، یک رسانه‌اند
به گزارش ایصال نیوز، مراسم اختتامیه یازدهمین جشنواره مطبوعات و رسانه های الکترونیک استان اصفهان با حضور معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، استاندار اصفهان و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان در مجتمع فرهنگی فرشچیان برگزار شد و آثار برگزیده یازدهمین جشنواره مطبوعات و رسانه های الکترونیک استان اصفهان معرفی شدند.

در این مراسم که عصر روز یکشنبه 12 آبان‌ماه با حضور فعالان سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی استان اصفهان، اعضای محترم شورای اسلامی شهر اصفهان و مدیران و اهالی رسانه این استان برگزار شد، محمد خدادی در سخنانی با اشاره به اختتامیه یازدهمین جشنواره مطبوعات و رسانه های الکترونیک استان اصفهان، ضمن تقدیر از تلاش دست‌اندرکاران این جشنواره، مراسم اختتامیه را آغاز تلاش هر چه بیشتر برای شناسایی و معرفی فرصت‌ها و قابلیت‌های فرهنگی و رسانه‌ای استان اصفهان دانست.

معاون امور مطبوعاتی، نقش مطبوعات و رسانه ها را در شرایط امروز بسیار اثرگذار ارزیابی کرد و گفت: قدرت اطلاعات و پردازش مناسب آن پایۀ تصمیمات صحیح است و در دنیای امروز بحث جذب مخاطب و تولید محتوا مهمترین اصل رسانه‌ها است، به همین علت محتوا و موضوع باید پاسخگوی نیاز مخاطب باشد.

خدادی در ادامه با اشاره به تلاش آمریکا و دنیای استکبار برای ضربه زدن به ملت ایران، گفت: رسانه‌ها با همه تنوع و تفاوتی که دارند، در دفاع از کیان ملّت و امنیت ملی کشور، یک رسانه‌اند و باید یکپارچه عمل کنند.

در این مراسم دکتر رضایی استاندار اصفهان، حجة الاسلام انصاری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و امیراحمد زندآور رئیس خانه مطبوعات استان اصفهان، هر یک، در سخنان کوتاهی به بیان اهمیت جایگاه مطبوعات و رسانه‌ها در بیان نقاط قوت و ضعف استان اصفهان و ضرورت تلاش هر چه بیشتر برای آگاهی بخشی به جامعه و مشارکت در پیشرفت و توسعه استان اصفهان و میهن اسلامی تأکید کردند.

در پایان آیین اختتامیه یازدهمین جشنواره مطبوعات و رسانه های الکترونیک استان اصفهان، از نفرات برتر عرصه مطبوعات و رسانه های الکترونیک استان اصفهان با اهدای لوح تقدیر، تجلیل شد.

انتهای پیام/*
۴
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما