plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۲
کد مطلب : ۵۵۷۷
در دیدار با استاندار اصفهان

سفیر فرانسه در ایران: من به خلاقیت‌های ایران برای عبور از بحران‌ها ایمان دارم

ستایش امنیت و آرامش ستودنی نصف جهان
سفیر فرانسه در ایران در دیدار با استاندار اصفهان گفت: معتقدیم فضای تحریم ها به نادرستی شکل گرفته است و همچنان نیز مایل به گفتگوهای ادامه دار در این خصوص هستیم و امیدواریم روابط اقتصادی، فرهنگی و ... بین ایران، فرانسه و دیگرکشورها، روز به روز پویاتر شود.
سفیر فرانسه در ایران: من به خلاقیت‌های ایران برای عبور از بحران‌ها ایمان دارم
به گزارش ایصال نیوز از استانداری اصفهان، فیلیپ تیه بو سفیر فرانسه در ایران در دیدار با دکتر عباس رضایی، استاندار اصفهان، اظهار داشت: تردیدی در وجود امنیت و آرامش در اصفهان نیست و مایه  فخر و مباهات است که به اصفهان نصف جهان سفر کرده ام و با استاندار شهر فرهنگ و هنر دیدار می کنم.

وی ادامه داد: زمینه های توسعه همکاری اصفهان و فرانسه را بررسی می کنم و بر همین مبنا توسعه همکاری های دانشگاهی و دیگر فعالیت های مشترک را در دستور کار قرار می دهم چراکه اهمیت و اولویت های همکاری در استوارنامه من ذکر شده است.

سفیر فرانسه در ایران تاکید کرد: در ماه های گذشته سعی داشتیم تا تنش ها را کاهش دهیم و تحریم ها رفع شوند و همچنان نیز مایل به گفتگوهای ادامه دار در این خصوص هستیم و امیدواریم روابط اقتصادی، فرهنگی و ... بین ایران، فرنسه و دیگرکشورها، روز به روز پویاتر شود.

وی اضافه کرد: معتقدیم فضای تحریم ها به نادرستی شکل گرفته است و باید برداشته شوند زیرا ایران و مردمش می توانند کمک بزرگی برای بخش های بین المللی کشورهای مختلف و حل مسائل منطقه ای و جهانی باشد.

فیلیپ تیه بو تصریح کرد: معتقدیم باید از جنگ تمدن ها دوری کنیم و به گفتگوی تمدن ها روی آوریم که این موضوع می تواند هدف خوبی برای از سرگیری روابط بین کشورها باشد تا فعالیت های اقتصادی و حمل و نقلی نیز به تدریج گسترش یابد.

وی ادامه داد:‌از کیفیت و سطح دانشگاه های اصفهان آگاهی دارم و شرایط خوبی برای بورسیه دانشجوهای ایرانی نیز وجود دارد البته تردیدی وجود ندارد که استاندار اصفهان نیز فردی دانشگاهی و عالی رتبه است.

سفیر فرانسه در ایران عنوان کرد: از مسائل کلی بین آمریکا و ایران آگاهی داریم و از آنجایی که فرانسه نیز عضو برجام است سعی در حفظ برجام دارد زیرا آن را توافق خوبی می دانیم که منافع ایران را نیز تأمین می کند.

وی خاطرنشان کرد: من به خلاقیت های ایران برای عبور از بحران ها ایمان دارم و معتقدم با وجود عدم پایندی یک طرف به برجام می توان همکاری های خود را با کشورها گسترش داد.

انتهای پیام/*
۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما