plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۸
کد مطلب : ۵۵۵۵
در حاشیه مراسم افتتاح مدرسه خیرساز زارع در کاشان

استاندار اصفهان: شرایط برگزاری هرچه باشکوه‌تر انتخابات در اصفهان فراهم است

آمادگی برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی
دکتر عباس رضایی با اشاره به تمهیدهای صورت گرفته، از آمادگی کامل این استان برای برگزاری هرچه با شکوه‌تر انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی خبر داد.
استاندار اصفهان: شرایط برگزاری هرچه باشکوه‌تر انتخابات در اصفهان فراهم است
به گزارش ایصال نیوز از استانداری اصفهان، دکترعباس رضایی در حاشیه مراسم افتتاح مدرسه خیرساز زارع در کاشان، اظهار داشت: انتخابات مساله‌ای مهم و در سرنوشت مردم بسیار اثرگذار است که در این راستا وزارت کشور، استانداری‌ها و فرمانداری‌ها مسوولیت سنگینی بر عهده دارند.

وی افزود: بر این اساس اقدام‌های لازم از جمله امور مربوط به پشتیبانی برای برگزاری انتخابات صورت گرفته و با اعلام مهلت قانونی آغاز انتخابات که با نام‌نویسی از داوطلبان نامزدی نمایندگی مجلس آغاز می‌شود، وارد مرحله اجرایی خواهیم شد.

استاندار اصفهان همچنین اضافه کرد: برای برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی نیز آمادگی وجود دارد و پیشنهاد شده که در صورت هماهنگی وزارت کشور و شورای نگهبان، این امر برای نخستین‌بار به طور کامل در این استان به اجرا درآید.

وی در مورد تحرکات انتخاباتی داوطلبان احتمالی نامزدی نمایندگی مجلس نیز اظهار داشت: فعالیت زود هنگام انتخاباتی در استان اصفهان تاکنون گزارش نشده و انتظار می‌رود داوطلبان احتمالی همچنان پایبندی خود را به قانون رعایت کنند.

رضایی در ادامه نیز تاکید کرد: از مردم شهیدپرور و بزرگ استان اصفهان انتظار می‌رود مشارکت فعال و حداکثری در انتخابات پیش‌رو داشته باشند چرا که می‌تواند بسیاری از اتفاق‌ها را در حوزه‌های اجرایی، عمرانی، اقتصادی و فرهنگی کشور رقم بزند.

استان اصفهان با جمعیت بیش از پنج میلیون نفر (با احتساب نماینده ارامنه اصفهان و جنوب ایران) در مجموع ۲۰ نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد و از جمله استان‌های دارای بیشترین سهم و اثرگذاری در نهاد قانون‌گذاری کشور به شمار می‌رود.

بر اساس اعلام ستاد انتخابات کشور، انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی دوم اسفند امسال برگزار خواهد شد و داوطلبان نامزدی نمایندگی مجلس از ۱۰ تا ۱۶ آذرماه فرصت نام‌نویسی دارند.

انتهای پیام/*
۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما