plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۰ آبان ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۲
کد مطلب : ۵۵۲۹
در خطبه‌های نماز جمعه شهر اصفهان

محمدتقی رهبر: دشمن؛ فرهنگ، اسلام و عقاید جوانان را هدف قرار گرفته است

باید فضاهای مناسب برای ورزش بانوان فراهم شود
حجت‌الاسلام رهبر با بیان اینکه دشمن، فرهنگ، اسلام و عقاید جوانان ما را هدف قرار گرفته است، ادامه داد: صدها شبکه ماهواره‌ای و هزاران کانال در فضای مجازی، هجمه به عقاید و ایمان جوانان را در دستور کار دارند و مسوولان باید مراقب این فضاها باشند.
محمدتقی رهبر: دشمن؛ فرهنگ، اسلام و عقاید جوانان را هدف قرار گرفته است
خطیب جمعه اصفهان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر اصفهان با اشاره به ۱۳ آبان، روز تسخیر لانه جاسوسی گفت: برغم مشکلات و تحریم‌ها، ملت ما روز به روز در حال پیشرفت است و آمریکا هم هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.
وی اظهار داشت: اربعین نماد حضور ۲۰ میلیونی پاسخ به ندای حسین(ع) است و آینده جهان بر مبنای این حرکت رقم خواهد خورد.

امام جمعه موقت اصفهان افزود: حماسه اربعین نشان داد تمام طرح‌های استکبار در منطقه شکست خورده و خودِ این پدیده مقدمه تکوین حماسه‌ای بزرگ است.

وی به ۱۰ آبان، روز فرهنگ عمومی نیز اشاره کرد و گفت: مدارس و مراکز آموزشی باید توجه ویژه‌ای به بحث فرهنگ عمومی داشته باشند.

 حجت‌الاسلام  محمد تقی رهبر تصریح کرد: شادی، تفریح و ورزش بسیار مناسب است ولی نباید به گناه منتهی شود و باید فضاهای مناسب برای ورزش بانوان فراهم شود.

وی خدمت به مردم و مبارزه با فساد را ضروری دانست و  افزود: اصلی‌ترین راه پیشگیری از فساد شفاف‌سازی فضای اقتصادی کشور است تا از این طریق جلوی سواستفاده‌ها گرفته شود.

امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به انتخابات پیشِ رو گفت: مسوولیت نمایندگی مجلس را باید به کسی داد که دغدغه خدمت داشته باشد، مطیع ولی امر مسلمین باشد و روحیه جهادی داشته باشد.

وی تصریح کرد: در تبلیغات انتخابات نباید پول‌سالاری حاکم باشد.

امام جمعه موقت اصفهان همچنین در خطبه اول نماز با بیان اینکه تقوا ابعاد گسترده ای دارد، افزود: اگرچه در کشور ما فساد گسترده نیست ولی بالاخره مفاسدی چون اختلاس و حیف و میل اموال بیت‌المال وجود دارد که ریشه در بی‌تقوایی دارد و هر نوع برخوردی که دستگاه قضایی با این افراد بکند، شایسته و خواست ملت ماست.

حجت‌الاسلام رهبر همچنین با اشاره به نمایش حیوان‌آزاری و نمایش کشتار انسان‌ها در فضای مجازی گفت: حمایت از بشر، حیوانات و شهرها همواره مورد تاکید دین بوده است ولی امروز به واسطه فضای مجازی، تصاویر حیوان‌آزاری از سوی افراد شهوت‌پرست و تصاویر کشتار انسان‌ها از سوی تکفیری‌های دست‌پرورده‌های عربستان وهابی به نمایش گذاشته می‌شود.

وی با بیان اینکه دشمن، فرهنگ، اسلام و عقاید جوانان ما را هدف قرار گرفته است، ادامه داد: صدها شبکه ماهواره‌ای و هزاران کانال در فضای مجازی، هجمه به عقاید و ایمان جوانان را در دستور کار دارند و مسوولان باید مراقب این فضاها باشند.

خطیب جمعه اصفهان تصریح کرد: از سوی دیگر تنها در شش ماه اول سال جاری، پلیس ۶۰۰ تُن مواد مخدر کشف کرده است که باید قاچاقچیان این مواد در مقابل مردم به چوبه دار کشیده شوند.

وی خاطرنشان کرد: ۴۰ سال است دشمن تلاش می‌کند تا نظام، ملت و نهادهای انقلابی کشور را تخریب کند ولی ملت ما همچنان استوار ایستاده است و در همه صحنه‌ها آماده است.

انتهای پیام/*
۲
مرجع : ایرنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما