plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۷ آبان ۱۳۹۸ - ۰۱:۲۲
کد مطلب : ۵۴۵۵

پرواز تهران-آبادان به‌دلیل مشکل فنی به سلامت در اصفهان فرود آمد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از فرود اضطراری یک فروند هواپیما در جریان پرواز از تهران به مقصد آبادان به‌دلیل مشکل فنی، در فرودگاه اصفهان خبر داد.
پرواز تهران-آبادان به‌دلیل مشکل فنی به سلامت در اصفهان فرود آمد
به گزارش ایصال نیوز، منصور شیشه‌فروش شامگاه دوشنبه در گفت‌وگویی اعلام کرد: خلبان این پرواز متعلق به شرکت آتا، ساعتی پیش به‌دلیل نقص فنی در قسمت چرخ‌های هواپیما اعلام وضعیت اضطراری کرد و توانست بدون هیچ مشکلی در فرودگاه شهید بهشتی اصفهان فرود آید.

وی با اشاره به ۱۱۷ مسافر این هواپیما اظهار داشت: تمام مسافران و خدمه این پرواز با شماره ۵۶۹۵ در سلامت کامل بسر می‌برند.

به گفته مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان، 57 نفر از عوامل امدادی شامل اورژانس، آتش‌نشانی و هلال احمر در فرودگاه شهید بهشتی مستقر شدند. 

به گفته شیشه‌فروش، مسئولان فرودگاه اصفهان پرواز جایگزین برای انتقال مسافران هواپیمای مزبور را در نظر دارند. 

در این رابطه، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان نیز اظهار کرد: به محض اعلام حادثه به مرکز Eoc از فرودگاه شهید بهشتی اصفهان در ساعت ۲۰:۵۰ تیم‌های امدادی و واکنش سریع این جمعیت به محل حادثه اعزام شده و به همراه تیم‌های امدادی سایر دستگاه‌ها به حالت آماده باش در آمدند .

محسن مومنی با بیان اینکه ۱۴ تیم امداد و نجات هلال احمر برای امدادرسانی به فرود اضطراری هواپیمای تهران – آبادان اعزان شده است، افزود: این تیم‌ها از پایگاه‌های مبارکه، کوهپایه، شاهین شهر،  خمینی‌شهر، فلاورجان، واکنش سریع اصفهان، برخوار و نجف آباد بودند و مجموعا تعداد۵۷ نفراز پرسنل و عوامل امدادی دراین عملیات شرکت داشتند.

فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان، فرودگاه احتیاطی و معین پروازهای ۱۱ استان در زمان بروز حوادث غیرمترقبه و بیش از ۶۰ درصد از پروازهای داخلی فضای کشور است. این فرودگاه واقع در شرق اصفهان دارای ۲ باند با ۱۰ جایگاه پذیرش انواع هواپیمای مسافربری و ترمینال پروازهای داخلی و خارجی است.

انتهای پیام/*
۱
مرجع : ایرنا-ایمنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما