plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۶ آبان ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۷
کد مطلب : ۵۴۴۶
در افتتاحیه دوره آموزشی آموزشگاه شهید مدرس

دریادار فدوی: دشمنان تلاش می‌کنند با ایجاد وحشت، جمهوری اسلامی را عقب برانند

گزینه نظامی علیه ایران نتیجه ندارد
جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه دشمنان دریافته اند که گزینه نظامی علیه ایران نتیجه ندارد و تلاش می کنند با روش های دیگر در مقابل حق خواهی های ما بایستند، گفت: آنها امروز تلاش می کنند به گروه های مقاومت ضربه بزنند و با ایجاد رعب و وحشت نظام مقدس جمهوری اسلامی را از آرمان هایش عقب برانند ، اما همواره نتیجه ای جز شکست و ناکامی برای آنها حاصل نشده است.
دریادار فدوی: دشمنان تلاش می‌کنند با ایجاد وحشت، جمهوری اسلامی را عقب برانند
به گزارش ایصال نیوز از سپاه، دریادار پاسدار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه در آیین افتتاحیه دوره آموزشی رزم مقدماتی آموزشگاه شهید مدرس نیروی زمینی سپاه با تسلیت ایام عزای ال الله و بیان اینکه  راه مقاومت و آزادی خواهی ائمه معصومین (ع) را باید ادامه داد، گفت : به برکت انقلاب اسلامی هر ساله دل ها و قدم های عاشق و دلداده در اربعین حسینی به سمت و سوی سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین روانه می شود.

وی افزود : با پیروزی انقلاب اسلامی دشمنی استکبارجهانی به سرکردگی امریکا با ما کلید خورد؛ دشمنان علیه انقلاب اسلامی انواع توطئه ها را به کار گرفتند ، اما با تدابیر پیامبر گونه حضرت امام (ره)  و هوشمندی مردم تمامی آنها خنثی شد.

دریادار فدوی با بیان اینکه بیش از ۴۰ سال از پیروزی انقلاب اسلامی می گذرد و راه اسلام، انقلاب و  ولایت همچنان با قدرت ادامه دارد ؛  گفت: دشمنی استکبار جهانی نیز با انقلاب و نظام اسلامی ما همچنان ادامه داد و به دلیل اینکه ماهیت دشمنی آمریکا با ایران از جنس حق و باطلی می باشد ، این تقابل تمام نشدنی است.

جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه دشمنان با هدف نابود کردن انقلاب نوپای اسلامی جنگ ۸ ساله را توسط صدام به راه انداختند ، اظهار کرد  : بیش از ۵۰ کشور در جنگ تحمیلی علیه ایران حضور داشتند و با وجود تمامی پشتیبانی ها ، آمریکایی ها زمانی که دیدند بعثی ها توانایی مقابله با ایران را ندارند ، در عملیات کربلای ۵ مستقیما وارد میدان شدند.

وی در ادامه تصریح کرد : توانمندی های نظامی ایران اسلامی امروز حتی با ۵ سال گذشته قابل قیاس نیست و با وجودی که دشمنان با همه توان علیه جمهوری اسلامی ایستاده اند، اما در مقابل ما شکست خورده اند.

دریادار فدوی با بیان اینکه دشمنان دریافته اند که گزینه نظامی علیه ایران نتیجه ندارد و تلاش می کنند با روش های دیگر در مقابل حق خواهی های ما بایستند، گفت: آنها امروز تلاش می کنند به گروه های مقاومت ضربه بزنند و با ایجاد رعب و وحشت نظام مقدس جمهوری اسلامی را از آرمان هایش عقب برانند ، اما همواره نتیجه ای جز شکست و ناکامی برای آنها حاصل نشده است.

جانشین فرمانده کل سپاه در ادامه اظهار کرد: آمریکا اگر بتواند برای نابودی انقلاب اسلامی از هیچ کاری دریغ نمی کند و اگر بداند  امشب می تواند کاری انجام بدهد که جمهوری اسلامی نباشد این کار را به فردا موکول نمی کند ، اما طی این سالها برغم تمامی دشمنی ها برابر اقتدار و عظمت نظام اسلامی ما ناکام و شکست خورده بوده اند.
 
وی با بیان اینکه امریکایی ها حتی  فکرش را هم نمی کردند که هواپیمای متجاوزشان را هدف قرار دهیم یا قایق متجاوز آنها را مورد پیگیری قرار دهیم، گفت:  اینکه آمریکا از جمهوری اسلامی ایران بابت هدف قرار ندادن هواپیمای با سرنشینش تشکر می کند ، نشانگر اوج استیصال وضعف استکبار جهانی برابر انقلاب اسلامی و ملت ایران است.

انتهای پیام/*
۴
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما