plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۶ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۳
کد مطلب : ۵۴۳۲

محور پلدختر - خرم‌آباد با توجه به بارندگی ها مسدود است

رئیس اداره راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای پلدختر گفت: باتوجه به نامطلوب بودن وضعیت جاده های آسیب دیده این شهرستان تردد در محور پلدختر - خرم‌آباد ممنوع است.
محور پلدختر - خرم‌آباد با توجه به بارندگی ها مسدود است
روح الله شریف زاده روز دوشنبه اظهار داشت: به دلیل اینکه به اینکه محور پلدختر-خرم‌آباد در جریان سیل فروردین ماه امسال در مناطق مختلفی تخریب و آسیب دیده این محور مسدود و از چرخه ترافیک خارج می باشد.
وی گفت: در پی فعالیت سامانه بارشی روزهای آتی در استان لرستان و بخصوص شهرستان پلدختر ضمن آمادگی کامل نیروهای راهداری این شهرستان جهت هرگونه خدمت رسانی به مردم در حوزه راهداری به کلیه رانندگان و بخصوص خودروهای محلی روستاهای طول مسیر محور پلدختر-خرم آباد توصیه می شود در زمان بارندگی و سیلابی شدن رودخانه در این محور تردد نکنند.
وی افزود: در زمان بارندگی، رانندگان از توقف وسیله نقلیه خود در کنار صخره ها و کوه ها با توجه به احتمال ریزش و رانش های احتمالی پرهیز نمایند و نهایت مراقبت و دقت را در شرایط بحرانی بعمل آورند.
شریف زاده افزود: باتوجه به لغزنده بودن جاده در بارندگی‌های اولیه، رانندگان محترم در حین رانندگی با سرعت مطمئنه و رعایت فاصله طولی مناسب با وسیله نقلیه حرکت کرده و از سبقت گرفتن در محل های خطرناک پرهیز کنند. وی همچنین از رانندگان درخواست کرد قبل از سفر جهت اطلاع از وضعیت جاده ها از طریق شماره تماس ۱۴۱ اطلاعات راه‌ها را دریافت کنند.
انتهای پیام/*
۳
مرجع : ایرنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما