plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۶ آبان ۱۳۹۸ - ۰۳:۳۸
کد مطلب : ۵۴۳۱
در پی تشدید ناآرامی ها

نیروهای یگان ضد تروریست وارد استان کربلا شدند

حمله عده ای از معترضان به استانداری کربلا
در پی حمله معترضان به استانداری کربلا، یک مقام امنیتی عراق از اعزام نیروهای یگان مقابله با تروریست به کربلا خبر داد.
نیروهای یگان ضد تروریست وارد استان کربلا شدند
در پی وخامت اوضاع کربلا و حمله عده ای از معترضان به استانداری کربلا که منجر به خساراتی نیز شد، یک مقام امنیتی شامگاه یکشنبه از اعزام نیروهای ضد تروریستی به کربلا خبر داد. به گزارش سومریه نیوز، این مقام امنیتی عراقی افزود: نیروهای ضد تروریست همراه با پلیس و ارتش برای حفظ نظم در استان کربلا بصورت گسترده مستقر شده اند.

شایان ذکر است، تظاهرات دانشجویان و معترضان در شهر کربلا روز یکشنبه برگزار شد و برخی تظاهرکنندگان معترض با تجمع مقابل استانداری کربلا قصد ورود به ساختمان استانداری را داشتند که با ممانعت پلیس امنیت روبرو شدند.

از سوی دیگر مقتدی صدر رهبر جریان صدر شامگاه یکشنبه در پیامی گفت تظاهرات و اعتصابات مفسدان را هراسان نموده است آنان می خواهند بسیج مردمی را به درگیری با مردم وادار کنند، مطمئنم که نیروهای حشد الشعبی در کنار مردم خواهند بود و از یاری مفسدان خودداری می کنند.

نخست وزیر عراق شنبه با صدور فرمانی اعلام کرد، مهاجمان به اموال عمومی و دولتی بعنوان تروریست شناخته می شوند و با آنان با شدت تمام مقابله و برخورد خواهد شد. 

گفتنی است «ابومهدی المهندس» نائب رئیس سازمان الحشد الشعبی عراق روز یکشنبه از سیاستمداران کشورش خواست به عادل عبدالمهدی نخست وزیر عراق برای تحقق خواسته‌های مشروع معترضان کمک کنند.

انتهای پیام/*
۴
مرجع : سومریه نیوز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما