plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۸
کد مطلب : ۵۴۲۶

ترامپ: ابوبکر بغدادی در حال فرار داخل یک تونل خودش را با جلیقه انفجاری کشت

دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا روز یکشنبه در یک کنفرانس خبری در کاخ سفید گفت: ابوبکر البغدادی در حال فرار و با ترس و وحشت با شماری از همراهانش داخل یک تونل خودش را با جلیقه انفجاری کشت.
ترامپ: ابوبکر بغدادی در حال فرار داخل یک تونل خودش را با جلیقه انفجاری کشت
به گزارش ایصال نیوز، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا روز یکشنبه در یک کنفرانس خبری در کاخ سفید گفت: ابوبکر البغدادی در حال فرار و با ترس و وحشت کشته شد. او با شماری از همراهانش داخل یک تونل خودش را با جلیقه انفجاری کشت. نیروهای آمریکایی تقریبا دو ساعت در محل بودند.
ترامپ افزود: به‌رغم تکه تکه شدن بدن بغدادی با جلیقه انفجاری، آزمایشات تاکید دارد که او کشته شده است. در این عملیات هیچ نیروی امریکایی کشته نشد و کاملا با موفقیت پس از دو ساعت به پایان رسید.
رئیس جمهور آمریکا تصریح کرد: نیروهای ویژه آمریکایی اطلاعات مهم و ذی‌قیمتی را از محل حادثه به دست آورده اند.نتایج آزمایشات پس از حمله، هویت بغدادی را ثابت کرد.
رئیس‌ جمهور آمریکا خاطرنشان کرد؛ شب گذشته آمریکا فرمانده بزرگترین شبکه تروریستی جهان را کشت. من شخصاً بر اجرای بخش‌هایی از این عملیات نظارت داشتم.
ترامپ تهدید کرد که آمریکا برای نابودی سران ترورست‌ها در سراسر جهان، قاطعانه آماده است.
نشریه «نیوزویک» بامداد امروز (یکشنبه) به نقل از یک مقام نظامی آمریکایی از عملیات بالگردی نیروهای ویژه ارتش این کشور در استان «ادلب» سوریه علیه «ابوبکر البغدادی» سرکرده گروه تروریستی «داعش» خبر داد.
آمریکا سالهاست برای پیشبرد اهداف خود در جهان، با تقویت و تأسیس گروه های تروریستی، برنامه های خود در مناطق مختلف جهان را عملیاتی کرده و پس از به سرانجام رساندن برنامه هایش، رهبران گروه های تروریستی خودساخته را به هلاکت می رساند تا وجهه خود نزد افکار عمومی را بازسازی کند.  
انتهای پیام/*
۳
مرجع : اسکای نیوز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما