plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲ آبان ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۳
کد مطلب : ۵۳۸۱

استقبال حریری از دعوت عون به بازنگری در اوضاع دولت لبنان

مردم لبنان سخنان عون را نپذیرفتند
نخست وزیر لبنان از تاکید رئیس جمهوری این کشور بر لزوم بازنگری در اوضاع دولت از طریق سازوکارهای قانونی استقبال کرد. میشل عون، همچنین وحدت ملی مردم زیر پرچم لبنان و عبور از تقسیمات طایفه ای و حزبی را مورد تمجید قرار داد.
استقبال حریری از دعوت عون به بازنگری در اوضاع دولت لبنان
به گزارش ایصال نیوز، سعد الحریری، نخست وزیر لبنان امروز(پنجشنبه) گفت: با میشل عون، رئیس جمهوری لبنان تماس گرفتم و از درخواست وی برای لزوم بازنگری اوضاع کنونی دولت از طریق مکانیزم‌های قانونی متداول استقبال کردم.
میشل عون امروز در سخنانی خطاب به ملت لبنان گفت: اصلاحات یک اقدام کاملا سیاسی است بنابراین ضروری است در اوضاع کنونی دولت تجدید نظر صورت گیرد تا قوه مجریه بتواند از طریق اصول قانونی مسئولیت‌های خود را پیگیری کند.
وی گفت، سند اصلاح که دولت دوشنبه گذشته ارائه کرد، نخستین گام برای نجات لبنان از فروپاشی مالی و اقتصادی است. عون آمادگی خود را برای دیدار با هیاتی از مخالفان و شنیدن مطالبات و آغاز گفتگو با آنان را اعلام کرد.
از سوی دیگر مردم معترض لبنان که همچنان در میادین شهرها به تظاهرات خود ادامه داده اند، از سخنان میشل عون قانع نشدند و همچنان خواستار برکناری تمام ارکان قدرت سیاسی و طبقه حاکمه در لبنان هستند. 
انتهای پیام/*
۱
مرجع : العالم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما