plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۰
کد مطلب : ۵۲۹۳
سپاهان 2 - 0 گل گهر

بازگشت سپاهان اصفهان به صدر جدول با برد شیرین

درخشش شاگردان امیر قلعه نویی
تیم فوتبال سپاهان اصفهان با شکست ۲ بر صفر میزبان خود گل گهر سیرجان به صدر جدول برگشت.
بازگشت سپاهان اصفهان به صدر جدول با برد شیرین
به گزارش ایصال نیوز، از ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه روز دوشنبه در ورزشگاه امام علی سیرجان تیم‌های گل‌گهر این شهر و سپاهان اصفهان در چارچوب هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر به مصاف هم رفتند که در پایان شاگردان امیر قلعه‌نویی موفق شدند با ۲ گل به برتری برسند و با ۱۷ امتیاز بعد از یک ساعت دوباره به صدر جدول برگردند.
گل اول این دیدار در دقیقه ۲۸ توسط سجاد شهباززاده روی پاس محمد محبی زده شد. مهاجم سابق استقلال پاس رو به عقب محبی را با یک شوت تک ضرب به تور دروازه میلاد فراهانی چسباند.
علی قربانی نیز در دقیقه ۹۲ روی پاس دوباره محمد محبی موفق شد تیر خلاص را به پیکره حریف وارد کند و تیمش را به پنجمین برد فصل برساند.
به این ترتیب سپاهان با ۱۰ گل زده و بدون گل خورده، با ۲ گل بیشتر نسبت به تراکتور در صدر جدول رده‌بندی قرار گرفت.
گل‌گهر سیرجان نیز در اولین هفته‌ای که مجید جلالی را روی نیمکت داشت با یک شکست تلخ کارش را شروع کرد. گل‌گهر حالا با تجربه چهارمین باخت پیاپی خود در لیگ برتر سه امتیازی باقی ماند و موقتا در رده پانزدهم جای گرفت. این تیم تازه لیگ برتری شده همچنان در حسرت پیروزی در این مسابقات باقی ماند.
مهدی کیانی و محمد محبی برای سپاهان و مهرداد عبدی از تیم میزبان اخطاری‌های بازی امشب بودند. محسن طرحانی هم از تیم گل‌گهر در دقیقه ۹۳ از زمین مسابقه اخراج شد.
انتهای پیام/*
۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما