plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۹
کد مطلب : ۵۲۶۰
پس از ریزش 11 هزار واحدی هفتۀ گذشته

شاخص بورس باز هم فرو ریخت

کاهش 8250 واحدی شاخص
با توجه به ورود نقدینگی‌های قابل توجه از سوی سهامدارن به بازار سرمایه و استقبال سهامداران تازه وارد از این بازار، شاخص بورس از چند روز گذشته وارد فاز اصلاحی شد و زمینه نگرانی بسیاری از فعالان این بازار را فراهم کرد.
شاخص بورس باز هم فرو ریخت
به گزارش ایصال نیوز، نمودار شاخص بورس تهران در یکشنبه اولین روز کاری این هفته هم روند کاهشی را نشان داد. در جریان معاملات امروز یکشنبه 28 مهرماه باز هم شاخص بورس به روند نزولی خود ادامه داد و با 8250 واحد کاهش به رقم 301391 واحد رسید. 
در خصوص چرایی علت ریزش‌های اخیر بازار سرمایه، تعدادی از کارشناسان مقصر اصلی افت شاخص بورس را سهامداران تازه وارد و عده‌ای دیگر رشد پرشتاب شاخص بورس و نیاز به اصلاح آن را را عنوان می‌کنند.
نصیر زاده کارشناس بازار سرمایه با بیان اینکه اصلاح قیمتی در بازار طبیعی به نظر می‌رسد، به ایرنا گفت: زمانی که شاخص بورس در بازار با رشد هیجانی مواجه می‌شود شاهد ایجاد ترس از سوی سهامداران و افزایش صف فروش خواهیم بود.
وی با تاکید بر اینکه این روند تا زمانی که شرایط بازار به حالت طبیعی باز گردد ادامه خواهد داشت، افزود: روند بازار با انتشار گزارش ٦ ماه شرکت‌ها نسبت به سهام بنیادی اطمینان پیدا خواهد کرد. نصیرزاده به اظهار داشت: تا حدودی جو هیجان موجود در بازار می‌تواند اصلاح شاخص بورس را به ریزش تبدیل کند که در آن زمان شاهد موقعیت بدی در بازار خواهیم بود.
انتهای پیام/*
 
۲
مرجع : بورس
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما