plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۹
کد مطلب : ۵۲۵۰
رئیس صمت استان اصفهان خبر داد

تکمیل ۱۶۵۰ طرح نا تمام صنعتی استان اصفهان تا سال آینده

اعطای تسهیلات بر اساس اولویت پیشرفت پروژه
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان گفت: نزدیک به یک‌هزار و ۶۵۰ طرح نیمه تمام تولیدی و صنعتی در استان اصفهان شناسایی شده که تا یک‌سال آینده تکمیل خواهند شد.
تکمیل ۱۶۵۰ طرح نا تمام صنعتی استان اصفهان تا سال آینده
به گزارش ایصال نیوز، ایرج موفق افزود: بر اساس بررسی‌های صورت گرفته این تعداد طرح نیمه تمام با پیشرفت بالای ۶۰ درصد در استان اصفهان شناسایی شده که در صدد برنامه‌ریزی و ارائه تسهیلات برای تکمیل آنها هستیم.

وی بیان کرد: تکمیل این طرح‌های نیمه تمام بر اساس اولویت‌بندی صورت گرفته از طرح‌های با پیشرفت ۹۰ درصد به بالا آغاز شده و به طرح‌های با پیشرفت ۶۰ درصد خواهد رسید تا در نهایت منجر به بهره‌برداری هر چه زودتر آنها و افزایش سهم اشتغال استان اصفهان شود.

زئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان با اشاره به ابلاغ شرایط پرداخت تسهیلات به واحدهای صنعتی از سوی وزارت صمت تاکید کرد: در سفر وزیر به این استان قول مساعدی داده شد تا برای پرداخت تسهیلات تبصره ۱۸ و رونق تولید محدودیت ها به حداقل ممکن برسد.

وی در ادامه به موضوع بهره‌برداری مشترک از دریاچه نمک آران‌وبیدگل اشاره کرد و گفت: در حال پیگیری هستیم تا بتوانیم سهم استان اصفهان از این دریاچه را احیاء کنیم.

موفق با تاکید بر ساماندهی مجوزهای بخش معدن در شهرستان آران‌وبیدگل اضافه کرد: مجوزهای دریافت مصالح مورد نیاز جهت تکمیل طرح‌های عمرانی شهرداری‌های آران‌وبیدگل هم در حال عملیاتی شدن است.

دریاچه نمک آران‌وبیدگل به عنوان بزرگترین دریاچه نمک کشور در بین سه استان اصفهان، قم و سمنان واقع شده و ابعادی برابر ۵۵ کیلومتر در ۳۵ کیلومتر مربع دارد.

کلرید سدیم، سولفات سدیم، کلرید منیزیم و سولفات منیزیم از جمله ترکیب‌های شیمیایی مهم شناسایی شده در این دریاچه است.

گفتنی است؛ اصفهان پنج میلیون نفری، بیش از ۹ هزار واحد تولیدی کوچک و بزرگ، ۸۴۰ معدن در حال بهره‌برداری و ۱۸۰ هزار واحد صنفی دارد که صنعتی‌ترین استان کشور به‌شمار می‌آید.

انتهای پیام/*
۲
مرجع : شاتا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما