plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۸
کد مطلب : ۵۱۴۳
به میزبانی مشهد

کنگره‌ بین‌المللی هیپنوتیزم با حضور ۸۰ سخنران خارجی آغاز شد

ششمین کنگره‌ بین‌المللی هیپنوتیزم و نخستین کنگره آسیایی هیپنوتیزم صبح امروز به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد آغاز به کار کرد.
کنگره‌ بین‌المللی هیپنوتیزم با حضور ۸۰ سخنران خارجی آغاز شد
به گزارش ایصال نیوز، این کنگره با حضور یک هزار شرکت کننده و اندیشمندان و صاحب نظران از ۲۴ کشور جهان و ۸۰ سخنران خارجی از امروز ۲۳ مهرماه در مجتمع فرهنگی آموزشی سپید دانشگاه علوم پزشکی مشهد آغاز به کار کرده و تا ۲۶ مهر ماه ادامه دارد.
موضوعات هیپنوتیزم، سیر تاریخی، هیپنوتیزم، تئوری‌ها و الگوها، نوروسایکوفیزیولوژی هیپنوتیزم، جامعه‌شناختی هیپنوتیزم، هیپنوتیزم پزشکی، بیهوشی و بی‌دردی هیپنوتیزمی، هیپنوتیزم روانشناختی، آسیب شناسی هیپنوتیزم، ادراک، شناخت و مدل‌های طراحی مغز، هیپنوتیزم و تکنولوژی‌های تحریک مغز، فلسفه ذهن، نوروفیدبک، نوروساینس، سایکوسایبرنتیک، رویکردهای مهندسی در روانشناسی، هیپنوتیزم در ورزش و هیپنوتیزم دندانپزشکی از جمله محورهای این کنگره به شمار می‌رود.
دکتر مهدی فتحی، دبیر ششمین کنگره‌ بین‌المللی هیپنوتیزم و نخستین کنگره آسیایی هیپنوتیزم در حاشیه مراسم افتتاح این کنگره اظهار کرد: در این کنگره سخنرانان و شرکت‌کنندگانی از کشورهای مختلف جهان از جمله چین، ژاپن، اندونزی، پاکستان، ارمنستان، عراق، افغانستان، ترکیه، نروژ، دانمارک، گرجستان، آلمان، بلژیک، اتریش، سوئد، سوییس، فنلاند، لهستان، ایتالیا، فرانسه، آفریقای جنوبی، مکزیک، اوروگوئه و ایران حضور دارند و آخرین دستاوردهای حوزه هیپنوتیزم بالینی را به بحث و تبادل نظر خواهند گذاشت.
وی با بیان اینکه در مدت زمان برگزاری این کنگره ۵۰ سخنرانی با حضور صاحب‌نظران برجسته از کشورهای مختلف جهان ارائه می‌شود، تصریح کرد: برگزاری ۲۸ کارگاه آموزشی علمی و عملی از دیگر برنامه‌های این کنگره است که در آن مخاطبین با جدیدترین تکنیک‌های جهانی هیپنوتیزم در حوزه بالین آشنا خواهند شد.
فتحی با بیان اینکه اعضا و رؤسای ۱۴ انجمن رسمی هیپنوتیزم از جمله انجمن جهانی هیپنوتیزم، انجمن هیپنوتیزم اروپا و انجمن کشورهای ایتالیا، اتریش، ترکیه ، فرانسه و لهستان حضور دارند، خاطر نشان کرد: مخاطبین این کنگره طیف وسیعی از رشته‌ها شامل دندانپزشکان، پزشکان، روانشناسان، روانپزشکان، پرستاران و ماماها را در برمی‌گیرد و می توانند در این رویداد علمی حضور داشته باشند.
دبیر ششمین کنگره‌ بین‌المللی هیپنوتیزم و نخستین کنگره آسیایی هیپنوتیزم "آمریکا، آلمان، فرانسه، ایتالیا و ایران" را به لحاظ سطح دانش هیپنوتیزم در زمره برترین کشورهای جهان معرفی و بیان کرد: ایران از جایگاه بالایی در حوزه درمان با استفاده از هیپنوتیزم در دنیا برخوردار است.
فتحی اظهار کرد: کشورهای "آمریکا، آلمان، فرانسه، ایتالیا و ایران" به لحاظ برخورداری از متخصصان هیپنوتیزم بالینی، شمار پژوهش‌های علمی در این حوزه و نیز تعداد عمل‌های جراحی با استفاده از هیپنوتیزم در سطح جهان برتر شناخته شده‌اند.
انتهای پیام/*
۳
مرجع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما