plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۵
کد مطلب : ۵۱۳۱

تاکید پوتین بر حل سیاسی بحران‌های منطقه در دیدار با بن سلمان

محمد بن سلمان در دیدار با پوتین گفت عربستان با نظر روسیه مبنی بر ضرورت التزام همه کشورها به منشور سازمان ملل موافق است و حمایت روسیه از تمامیت ارضی یمن و ضرورت حل سیاسی بحران یمن را ارج می‌نهد.
تاکید پوتین بر حل سیاسی بحران‌های منطقه در دیدار با بن سلمان
به گزارش ایصال نیوز، «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه پس از دیدار و مذاکره با ملک سلمان پادشاه عربستان سعودی، در دیدار با بن سلمان  ولیعهد عربستان در ریاض نیز مذاکرات مهمی داشته است. به گزارش اسپوتنیک، وزارت امور خارجه عربستان سعودی در شبکه اجتماعی توییتر نوشت: ولیعهد عربستان سعودی، محمد بن سلمان و رئیس جمهور روسیه، ولادیمیر پوتین مذاکرات رسمی را در ریاض برگزار کردند و در مورد زمینه های همکاریهای دوجانبه بین کشور گفتگو و مذاکره کردند.
وزارت امور خارجه عربستان اعلام کرد: "محمد بن سلمان، ولیعهد و ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در جریان مذاکرات رسمی درباره روابط عربستان و روسیه و زمینه های همکاری دو جانبه دو کشور دوست و همچنین فرصتهای نوید بخش در زمینه های مختلف گفتگو کردند.
همچنین به گزارش روسیاالیوم، ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه در دیدار با محمد بن سلمان ولیعهد سعودی گفت که مسکو و ریاض از تلاش‌ها برای مبارزه با تروریسم و حل بحران‌های منطقه ای از طریق راهکارهای دیپلماتیک حمایت می‌کنند. وی افزود: همکاری مسکو و ریاض با هدف تقویت صلح و امنیت در منطقه و برقراری ثبات در بخش انرژی دنیا صورت می‌گیرد. 
ولی‌عهد سعودی نیز گفت که همکاری میان مسکو و ریاض در زمینه انرژی به ثبات منطقه کمک می‌کند.
" ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه روز دوشنبه برای دومین بار و پس از 12 سال وارد عربستان سعودی شد. سفری که از دو سال گذشته برنامه‌ریزی برای انجام آن صورت می‌گرفت. پتین پس از ریاض به امارات سفر می کند.
انتهای پیام/*

 
۵
مرجع : اسپوتنیک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما