plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۶
کد مطلب : ۵۰۶۹
استاندار اصفهان مطرح کرد

پیشرفت مراحل ایجاد منطقه ویژه علم و فناوری اصفهان مطلوب است

ابراز امیدواری نسبت به ایجاد منطقه ویژه فناوری
دومین جلسه هیات اجرایی منطقه ویژه علم و فناوری استان اصفهان با حضور استاندار اصفهان و اعضای این هیات در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان برگزار شد.
پیشرفت مراحل ایجاد منطقه ویژه علم و فناوری اصفهان مطلوب است
به گزارش ایصال نیوز از استانداری اصفهان، دکتر عباس رضایی در دومین جلسه هیات اجرایی منطقه ویژه علم و فناوری استان  که در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان برگزار شد، اظهار داشت: به منظور تحقق اقتصاد دانایی‌محور به عنوان یکی از اهداف اصلی برنامه‌های توسعه کشور و در راستای دستیابی به اهداف ترسیم شده در سند چشم‌انداز و راهبردها و ضوابط آمایش سرزمین و زمینه‌سازی برای تجمیع و هم‌افزایی عناصر موثر در ایجاد یک جامعه دانایی‌محور، مناطق ویژه علم و فناوری ایجاد می‌شوند.

وی با بیان اینکه خوشبختانه پس از سال‌ها که مسئله ایجاد منطقه ویژه علم و فناوری استان اصفهان مطرح شد و مراحل ایجاد آن خوب پیش می‌رود، افزود: در حال حاضر توانستیم شورای سیاستگذاری و هیات اجرایی این منطقه ویژه را شکل دهیم که در تسریع در ایجاد این منطقه، نقش سازنده‌ای دارند.

استاندار اصفهان تصریح کرد: با توجه به اینکه هنوز دبیر اجرایی مشخص نشده است از رئیس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان درخواست کردیم به عنوان جانشین دبیر اجرایی، جلسات این هیئت را پیگیری و مدیریت کنند.

رضایی در بخش دیگری از سخنانش ادامه داد: اصفهان در حال حاضر منطقه ویژه اقتصادی است و امیدواریم بتوانیم منطقه ویژه علم و فناوری را در استان ایجاد کنیم تا به مسایل زیرساختی و کلان این حوزه بپردازد.

وی خاطرنشان کرد: جذب و حفظ سرمایه‎های انسانی خلاق و شایسته و ایجاد اشتغال و ایجاد خوشه‌های صنعتی خدماتی با فناوری برتر، از اهداف مهم تشکیل منطقه ویژه علم و فناوری در استان‌ اصفهان است.

انتهای پیام/*
۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما