plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۰
کد مطلب : ۵۰۲۱
در جلسه شورای اداری مشورتی توسعه پایدار استان

استاندار اصفهان: نقشه راه مقابله با آسیب های اجتماعی استان تدوین شود

لزوم پرهیز از امنیتی کردن مسائل اجتماعی و سیاسی
استاندار اصفهان اظهار داشت: نقشه راه مقابله با آسیب های اجتماعی توسط متخصصین، جامعه شناسان و مدیران ذیربط تهیه و تدوین شود تا در مسیر اجرایی شدن قرار گیرد.
استاندار اصفهان: نقشه راه مقابله با آسیب های اجتماعی استان تدوین شود
به گزارش ایصال نیوز از استانداری اصفهان، دکتر عباس رضایی در هشتمین جلسه شورای اداری مشورتی توسعه پایدار استان که با حضور معاونین استاندار، تعدادی از استانداران و مدیران سابق اصفهان و مشاورین و با دستور جلسه نقش مباحث فرهنگی درتوسعه پایدار استان برگزار شد، اظهار داشت: مسائل فرهنگی، اجتماعی و سیاسی را نباید به مسائل امنیتی گره بزنیم زیرا این موضوع می تواند بر توسعه متوازن و پایدار استان تأثیرگذار باشد.

وی ادامه داد: گروه های مختلفی در زمینه آسیب های اجتماعی در استان اصفهان فعالیت دارند که باید استراتژی های خاصی به آنها داده شود.

استاندار اصفهان تاکید کرد: کمیته ای با حضور گروه جامعه شناسی دانشگاه اصفهان و مدیران ذیربط حوزه های فرهنگی باید تشکیل گردد تا کارشناسان طرح و برنامه ریزی مدونی برای حل مسائل و آسیب های اجتماعی ارائه نمایند تا بدین طریق نقشه راه مقابله با آسیب های اجتماعی با در نظر گرفتن نظرات و پیشنهادات این کمیته تهیه و تدوین گردد.

شایان ذکر است اعضای جلسه نقطه نظرات و پیشنهادات خود را به جلسه ارائه نمودند.

انتهای پیام/*
۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما