plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۸
کد مطلب : ۴۹۵۲
کلنگ احداثی که به زمین نخورد

سلطانی فر: به مردم وعده ای که عملیاتی نمی شود، ندهیم

کلنگ زنی نمایشی ممنوع است
وزیر ورزش و جوانان که به خراسان جنوبی سفر کرده است تاکید کرد که کلنگ زنی نمایشی ممنوع است و برای هر پروژه ورزشی ابتدا باید تامین اعتبار شود سپس کلنگ زنی صورت بگیرد.
سلطانی فر: به مردم وعده ای که عملیاتی نمی شود، ندهیم
به گزارش ایصال نیوز، مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان که به خراسان جنوبی سفر کرده است در اقدامی کم سابقه و غیر معمول، از کلنگ زنی پروژه ایی که برای کلنگ زنی آن دعوت شده بود، به دلیل فقدان بودجه لازم برای بهره برداری پروژه مذکور، خودداری کرد. 
سلطانی فر با بیان اینکه لازم است برای هر پروژه ای، ابتدا تأمین اعتبار شود و سپس کلنگ زنی آن در دستور کار قرار گیرد، تأکید کرد که کلنگ زنی نمایشی ممنوع است.
خانه جوان شهرستان قاین، پروژه ای بود که وزیر ورزش و جوانان به دلیل فقدان اعتبار لازم برای احداث و بهره برداری آن، از کلنگ زنی آن خودداری کرد.
مسعود سلطانی فر همچنین در مراسم کلنگ زنی سالن ۲۵۰۰ نفره شهر قاین که قرار است با مشارکت بخش خصوصی احداث شود و به بهره برداری برسد، با بیان اینکه با توجه به تحریم هایی که کشور درگیر آن است بنا نداریم پروژه ای را احداث کنیم و به مردم وعده ای که عملیاتی شدنی نباشد نمی‌دهیم، درباره احدث سالن ۲۵۰۰ نفره شهر قاین، تصریح کرد: انشالله به همت مسؤلین تا پایان دولت تدبیر و امید شاهد بهره برداری از این سالن باشیم.
انتهای پیام/*
۱
مرجع : وزارت ورزش و جوانان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما