plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۵
کد مطلب : ۴۹۳۲
اتهام ترامپ به پلوسی

ترامپ: پلوسی از همه دروغ هایی که آدام شیف به کنگره و مردم آمریکا گفت، آگاه است

پنهان کاری شیف در مورد بحران اوکراین
«دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا روز دوشنبه در توییتی نوشت که ممکن است «نانسی پلوسی» رئیس دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا به خاطر آنچه که آدام شیف در مورد بحران اوکراین گفته، گناهکار باشد.
ترامپ: پلوسی از همه دروغ هایی که آدام شیف به کنگره و مردم آمریکا گفت، آگاه است
به گزارش ایصال نیوز، ترامپ در توئیتر نوشت: پلوسی از همه دروغ هایی که آدام شیف رئیس کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان آمریکا به کنگره و مردم آمریکا گفت، آگاه است. به گزارش الجزیره، دونالد ترامپ در ادامه نوشت: پلوسی ممکن است به اتهام خیانت به خاطر اینکه از آنچه که شیف در رابطه با بحران اوکراین گفته آگاه است، گناهکار باشد. پیش تر نیز رئیس جمهوری آمریکا "آدام شیف" را که نقش کلیدی در روند تحقیقات اوکراین و استیضاح دارد، به "خیانت" متهم کرده و خواستار دستگیری وی شده بود.
یک افشاگر ناشناس در جامعه اطلاعاتی آمریکا فاش کرد که ترامپ سوم مرداد در تماس تلفنی با «ولودیمیر زلنسکی» رئیس جمهوری اوکراین از وی خواسته بود تا در مورد بایدن و پسرش «هانتر بایدن» تحقیق کند.
افشای محتوای این تماس تلفنی، دموکرات‌های مجلس نمایندگان را بر آن داشت تا در مورد امکان استیضاح ترامپ به اتهام سوء استفاده از قدرت تحقیقاتی را آغاز کنند.
ترامپ پیش تر در توییت‌هایی، رسانه‌های خبری این کشور را متهم کرد که برای حمایت از «جو بایدن» نامزد دموکرات انتخابات ریاست‌ جمهوری ۲۰۲۰ ایالات متحده و پسرش، از هیچ اقدامی فروگذار نمی‌کنند. وی ادامه داد: هانتر از یک شرکت مستقر در اوکراین یکصد هزار دلار در ماه می گرفت؛ حتی با وجودی که هیچ تجربه‌ای در زمینه انرژی نداشت و به رغم بی‌تجربگی و بدون دلیلی روشن، یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون دلار از چین دریافت کرد.
ترامپ از چین نیز خواسته است تا تحقیقاتی در مورد بایدن و پسرش انجام دهند.
انتهای پیام/*
۱
مرجع : العالم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما