plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۳
کد مطلب : ۴۸۵۳
معاون حقوقی قوه قضاییه مطرح کرد

قوه قضاییه در مبارزه با فساد اقتصادی، خط قرمزی ندارد

مبارزه با فساد را از خودِ قوه قضاییه شروع کرده ایم
معاون حقوقی قوه قضاییه گفت: دستگاه قوه قضاییه در مبارزه با فساد اقتصادی خط قرمزی ندارد و در این راستا کمر همت بسته است/فساد سازمان یافته به آن صورتی که برخی‌ها با جوسازی‌های ناامید کننده القا می‌کنند، در کشور وجود ندارد.
قوه قضاییه در مبارزه با فساد اقتصادی، خط قرمزی ندارد
به گزارش ایصال نیوز، حجت الاسلام و المسلمین محمد مصدق روز چهارشنبه گفت: قوه قضاییه در مبارزه با فساد اقتصادی، خط قرمزی ندارد و در این راستا کمر همت بسته است. معاون حقوقی دستگاه قضا، درنشست شورای اداری شهرستان جاسک افزود: مبارزه با فساد را از خود قوه قضاییه شروع کرده که در این زمینه برخی از مفسدان دستگیر و تحقیقات از آن‌ها درحال انجام است.
وی بیان داشت: در مواردی مشاهده شده که وام‌های کلان به صورت غیرقانونی به افراد خاصی پرداخت شده که پرونده‌های کلان درحال رسیدگی، نماینگر این تخلفات است.
این مقام قضایی اظهارداشت: بیت المال حق همه مردم است و پرداخت اینگونه تسهیلات کلان به افراد خاصی با اهداف انقلاب اسلامی، سازگار نیست. وی یادآورشد: فساد سازمان یافته به آن صورتی که برخی‌ها با جوسازی‌های ناامید کننده القا می‌کنند، در کشور وجود ندارد و از دولتمردان نیز انتظار می‌رود در هرجایی فساد را مشاهده کردند، آن را سریع گزارش دهند.
مصدق اظهارکرد: طولانی شدن زمان دادرسی از مهم ترین موضوعاتی است که مردم را رنج می‌دهد که امیدواریم با ایجاد سازوکارهای مناسب این مشکل برطرف شود.
انتهای پیام/*
۰
مرجع : ایرنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما