plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۸
کد مطلب : ۴۷۹۶

پوتین و روحانی فردا سه شنبه در ایروان دیدار می‌کنند

کاخ کرملین اعلام کرد که روسای جمهور ایران و روسیه در ایروان با یکدیگر دیدار خواهند کرد. اجلاس سران اتحادیه اقتصادی اوراسیا روز سه شنبه نهم مهرماه ۹۸ در ایروان برگزار می شود و رئیس جمهوری علاوه بر سخنرانی در این اجلاس، با برخی مقامات ارشد ارمنستان و دیگر کشورای عضو دیدار و گفت و گو خواهد کرد. ر
پوتین و روحانی فردا سه شنبه در ایروان دیدار می‌کنند
به گزارش ایصال نیوز، کاخ ریاست جمهوری روسیه(کرملین) امروز(دوشنبه) در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که ولادیمیر پوتین در حاشیه نشست اتحاد اقتصادی اوراسیا در ایروان در دیدارهایی جداگانه با حسن روحانی رئیس جمهور ایران و همچنین نخست وزیر ارمنستان ملاقات می‌کند.
به گزارش خبرگزاری تاس، در ادامه این اطلاعیه آمده است: رایزنی‌های پوتین با رئیس جمهور ایران و نخست وزیر ارمنستان در چارچوب این نشست خواهد بود.
همچنین رئیس جمهوری کشورمان عصر امروز پیش از ترک ایران به مقصد ایروان گفت که در جریان این سفر با همتای روس خود دیدار خواهد داشت.
گفتنی است، حسن روحانی رئیس جمهوری به دعوت نخست وزیر ارمنستان، برای حضور در اجلاس سران اتحادیه اقتصادی اوراسیا و سخنرانی، در صدر یک هیات بلندپایه سیاسی و اقتصادی، عازم ایروان پایتخت جمهوری ارمنستان شد.
انتهای پیام/*
۳
مرجع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما